مردم در رأس برنامه‌های دهه فجر باشند
کد خبر: 3875409
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

مردم در رأس برنامه‌های دهه فجر باشند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رفسنجان با تأکید بر اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب را مردم باید برگزار کنند و در صحنه‌ حضور داشته باشند، افزود: در برگزاری این جشن‌ها مراقب حدود و حریم الهی هم باشیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان، در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر گفت: امام زمان(عج) حضرت زهرا(س) را اسوه خود در همه زمینه‌ها می‌دانند که این یک قدم در راستای معرفت‌افزایی در خصوص حضرت زهرا(س) است، بعضی فکر می‌کنند حضرت زهرا فقط الگو برای بانوان است.

وی با تبریک دهه فجر بیان کرد: مردم زمینه‌ساز ورود و حضور امام خمینی(ره) در کشور و یکی از ارکان اصلی انقلاب بودند، امام فرمودند، من به پشتیبانی ملت دولت تعیین می‌کند و همین مردم موجب ماندگاری انقلاب شدند.

حجت‌الاسلام عسکری تصریح کرد: جشن‌های پیروزی انقلاب را مردم باید انجام دهند و در صحنه‌ها حضور داشته باشند و حتما در این جشن‌ها مراقب حدود و حریم الهی هم باشیم.

امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: آن‌چه به‌عنوان معامله قرن ترامپ مطرح است، یک معامله و طرح احمقانه‌ای است؛ در معامله یک خریدار و یک فروشنده است دو طرف قرارداد دارند، بخشی از این سند و معامله چند ده صفحه‌ای که ترامپ مطرح کرده طرحی خائنانه، ظالمانه و یک‌جانبه است بدون اینکه طرف مقابلی آن را امضا کرده باشد خودش نوشته این قرارداد توسط آمریکا اسرائیل و سازمان آزادی‌بخش فلسطین امضا می‌شود.

وی ادامه داد: در بخشی از این معامله مطرح شده این معامله اسرائیل سرجای خود می‌ماند شهرک‌های یهودی‌نشین گسترش می‌یابند و... که در مقابل، کمترین امتیازی به مردم مظلوم فلسطین قائل نشده است.

حجت‌الاسلام عسکری به بخش دیگری از معامله خائنانه ترامپ موسوم به معامله قرن اشاره و بیان کرد: 70 درصد هزنیه این معامله را کشورهای عربی خلیج‌فارس تأمین می‌کنند یعنی از جیب ملت‌های محروم و مظلوم علیه مردم فلسطین طرح اجرا می‌کنند، فلسطینی که می‌خواهند بسازد ارتش نباید داشته باشد و تنها سلاحی که به فلسطین جدید اجازه برخورداری آن را داده می شود سلاح سبک پلیسی است.

وی تأکید کرد: مطمئن باشند این طرح به یک انتفاضه جدید مردم فلسطین تبدیل خواهد شد و مشت محکمی مردم فلسطین به دهان هم‌پیمانان ترامپ خواهند زد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به بخشی از مطالبات مردم شهرستان بیان کرد: بخشی از مطالبات بایستی به‌گونه‌ای مطرح شود که از حیثیت شهر و مردم این شهرستان پاسداری شود اما تمام نامه‌ها و خواسته‌های مردم پیگیری و به مقامات مسئول ارجاع داده می‌شود.

وی اظهار کرد: انتخابات مسئله سرنوشت‌سازی است که باید با مطالعه و احساس مسئولیت و ارزیابی صحیح کاندیداها و دیدن برنامه‌ها با چشم باز و معرفت رای دهیم.

حجت‌الاسلام عسکری تأکید کرد: هیچکس حق ندارد کسی را مؤاخذه کند به چه کسی و چرا به فلانی رای دادید اما درست است انتخابات آزاد است اما روز قیامت باید نسبت به رأیی که دادیم پاسخگو باشیم.

انتهای پیام
captcha