جریان مقاومت اجازه نمی‌دهد حقوق فلسطین پایمال شود/ شکست حتمی معامله قرن
کد خبر: 3875191
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

جریان مقاومت اجازه نمی‌دهد حقوق فلسطین پایمال شود/ شکست حتمی معامله قرن

گروه اجتماعی ــ معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه، به طور حتم این طرح ننگین و دروغین آمریکا شکست خواهد خورد، اظهار کرد: جریان مقاومت در منطقه نخواهد گذاشت حقوق مردم مظلوم فلسطین به راحتی پایمال و رژیم غاصب صهیونیستی در این منطقه تثبیت شود.

جریان مقاومت اجازه نمی‌دهد حقوق مردم فلسطین پایمال شودبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام صدرالله اسماعیل‌زاده، معاون حوزه علمیه مازندران در جمع خبرنگاران، گفت: طرح سراسر ننگین آمریکایی‌ها با عنوان معامله قرن، شوم، خیانت و  محکوم است.

وی با تأکید براینکه، سکوت در برابر این طرح ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی، خیانت به آرمان‌های اسلام، قدس و فلسطین است، افزود: کشور‌های اسلامی باید در برابر این خیانت بزرگ موضع‌گیری کنند.

مدرس حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه، آمریکای جنایت کار با طرح این معامله دروغین به دنبال تسلط کامل رژیم غاصب صهیونیستی بر مناطق مختلف فلسطین اشغالی است، تصریح کرد: در این طرح آلوده به خیانت مردم مظلوم فلسطین نادیده گرفته شده‌اند.

وی با بیان اینکه، موضوع فلسطین جزو اولویت‌های اول جهان اسلام به شمار میرود، افزود: این طرح آمریکایی اسرائیلی بر نقض حاکمیت و تداوم اشغال سرزمین تاریخی فلسطین تأکید میکند و هیچ حقی برای مردم مظلوم فلسطین در نظر نمیگیرد.

معاون حوزه علمیه مازندران با تأکید براینکه، امروز وقت آن رسیده تا امت اسلامی با یک موضع واحد در برابر این خیانت بزرگ بایستند و از آرمان‌های قدس و فلسطین دفاع و حراست کنند، بیان کرد: مقابله و مخالفت جدی با این طرح یکجانبه و تحمیلی وظیفه هر انسان آزاد‌های در سراسر جهان است.

وی با بیان اینکه، رژیم غاصب صهیونیستی با اشغال سرزمین تاریخی فلسطین ۷۰ سال است که به کشتار مردم بیگناه این کشور مشغول است، اظهار کرد: متأسفانه هفت دهه جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در برابر سکوت کشور‌های خائن عربی تا به امروز ادامه داشته است.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه، رونمایی از این طرح از سوی رئیس جمهور جنایتکار آمریکا لکه ننگ دیگری بر پیشانی آمریکا و همچنین سران مرتجع عرب منطقه بوده است، تصریح کرد: حضور سفرای چند کشور عربی منطقه در مراسم رونمایی از این طرح ننگین، بار دیگر بر خیانت سران مرتجع عرب در نادیده گرفتن آرمان‌های قدس و فلسطین تأکید میکند.

وی با بیان اینکه، ملت مظلوم فلسطین 70 سال است در سایه سکوت مرگبار و حتی حمایت سران مرتجع عرب منطقه از حق واقعی خود محروم مانده‌اند، گفت: امروز مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان باید با محکوم کردن این طرح ننگین به وظیفه خود در برابر فلسطین مظلوم عمل کنند.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه، به طور حتم این طرح ننگین و دروغین آمریکا شکست خواهد خورد، تاکید کرد: جریان مقاومت در منطقه نخواهد گذاشت حقوق مردم مظلوم فلسطین به راحتی پایمال و رژیم غاصب صهیونیستی در این منطقه تثبیت شود.

انتهای پیام
captcha