80 هزار دانش‌آموز البرزی در پرسش مهر رئیس جمهور شرکت کردند
کد خبر: 3873705
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

80 هزار دانش‌آموز البرزی در پرسش مهر رئیس جمهور شرکت کردند

گروه فرهنگی ــ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ۸۰ هزار دانش‌آموز و فرهنگی این استان در طرح پرسش مهر بیستم ریاست جمهوری شرکت کردند.

80 هزار دانش‌آموز البرزی در پرسش مهر رئیس جمهور شرکت کردند

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه امسال 80 هزار دانش‌آموز و فرهنگی این استان در طرح پرسش مهر بیستم ریاست جمهوری شرکت کردند، اظهارکرد: شرکت‌کنندگان دراین طرح ملی نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه امسال پرسش مهر رییس جمهوری با موضوع " چگونه مدرسه با نشاط داشته باشیم" مطرح شده بود، گفت: این سوال در نهادینه کردن روحیه پرسشگری در گروه سنی دانش‌آموزی تاثیرگذار است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: پرسش مهر ریاست جمهوری در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان البرزی در مرحله آموزشگاهی اجرایی شد که بیش از چهار هزار نفر به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.
فهمیده افزود: پس ازارزیابی داوران ۵۰۰ اثر به دبیرخانه استانی بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری البرز مستقر در کانون شهید فهمیده کرج ارسال شد.
وی گفت: آثار راه یافته به دبیرخانه استانی توسط ۱۲ داور مجرب مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا ۱۰۴ اثر برتر به دبیرخانه کشوری ارسال شود.
این مسئول اضافه کرد: آثارفرهنگیان البرزی شرکت‌کننده در پرسش مهر بیست ریاست جمهوری نیز به صورت مستقیم در سامانه همگام وزارتخانه ثبت شده است.

انتهای پیام
captcha