برگزاری جشنوراه «ره‌آورد سرزمین‌نور» در البرز
کد خبر: 3873459
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

برگزاری جشنوراه «ره‌آورد سرزمین‌نور» در البرز

گروه اجتماعی ــ نخستین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در استان البرز با اعلام فراخوان و رونمایی از پوستر جشنواره آغاز به کار کرد.

برگزاری جشنوراه ره‌آورد «سرزمین‌نور» در البرز

سعید اخلاقی، مسئول اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت و گو با ایکنا از برگزاری نخستین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در استان البرز خبرداد و گفت: برای شرکت در این جشنواره از تمام اقشار جامعه و همچنین پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس دعوت می‌شود تا دستاوردهای خود از دوران دفاع مقدس و مناطق عملیاتی را به زبان هنر دربیاورند.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار هنری خود را در سه بخش حرفه‌ای، مردمی و دانش‌آموزی تا روز ۲۳ بهمن ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
این مسئول با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز مستقر است، گفت: آثار هنری باید در زمینه‌های ایثار و شهادت، جبهه مقاومت و راهیان‌نور و در محورهایی همچون ادبی، خاطره، دلنوشته، عکس موبایلی، نماهنگ، پوستر، فضای مجازی، نرم‌افزاری، تحقیق و پژوهش ارسال شود.
وی بیان کرد: همچنین بخش ویژه این جشنواره شامل عکس یادگاری، دلنوشته یادگاری،عکس یادگاری و فیلم ۶۰ ثانیه است.
اخلاقی در پایان گفت: آیین پایانی این جشنواره در روز ۹ اسفندماه با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان اردویی و راهیان بسیج مستضعفان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha