همه مردم ایران عزادارند/ با عاملان سقوط هواپیمای اوکراینی برخورد می‌شود
کد خبر: 3871263
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

همه مردم ایران عزادارند/ با عاملان سقوط هواپیمای اوکراینی برخورد می‌شود

گروه اجتماعی ــ امام جمعه کرج در دیدار با خانواده شهید «امیرحسین سعیدی‌نیا» از شهدای سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی با بیان اینکه امروز تنها خانواده این شهدا عزادار نیستند، بلکه همه مردم ایران عزادار هستند، گفت: با عاملان سقوط هواپیمای اوکراینی برخورد می‌شود.

همه مردم ایران عزادارند/ با عاملان سقوط هواپیمای اوکراینی برخورد می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از دفتر امام جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج، شامگاه یکشنبه، 22 دی ماه در این دیدار با خانواده شهید «امیرحسین سعیدی‌نیا» از شهدای سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی بابیان اینکه این مصیبت بزرگ، کام همه مردم ما را تلخ کرد، گفت: امروز تنها خانواده این شهدا عزادار نیستند، بلکه همه مردم ایران عزادار هستند.

وی با بیان اینکه سلام مقام معظم رهبری را برای شما آورده‌ام، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با مسببان این اتفاق برخورد می‌شود و هیچ اغماضی هم صورت نخواهد گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه سپاه در طول این ۴۰ سال جانش را برای دفاع از مردم کشور گذاشته است، تأکید کرد: این شجاعت و صداقت فرماندهان نظام اسلامی است که با مردم از روی صداقت مسئله را می‌گویند و می‌پذیرند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی در پایان با تأکید بر اینکه تمام مقدرات عالم در دست خدای تعالی است، گفت: کل مردم را در غم خودتان شریک بدانید و موضوع اصلی را که رهبر معظم انقلاب فرمودند که پیگیری دقیق شود این موضوع قطعاً انجام و نتیجه‌اش به شما اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha