فراخوان برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی قرآن در منطقه 7
کد خبر: 3870065
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

فراخوان برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی قرآن در منطقه 7

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه بانوان بزرگسال از سوی خانه قرآن منطقه 7 شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه بانوان بزرگسال دارای شرایط عمومی، دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی، شرایط سنی حداکثر 40 سال و تسلط به تجوید در خانه قرآن منطقه 7 شهر تهران برگزار می‌شود.
شیوا مقدم، مدیر خانه قرآن منطقه 7 گفت: این دوره از بهمن‌ماه و طی دو سطح مقدماتی و پیشرفته برپا خواهد شد و علاقه‌مندان تا پایان دی‌ماه فرصت دارند در این دوره نام‌نویسی کنند. اصول و روش‌های صحیح آموزش قرآن، فنون تدریس، تکنولوژی آموزشی در مطالب قرآنی از جمله سرفصل‌های این دوره است.
دوره مقدماتی و ترم اول این دوره در قالب 20 ساعت آموزشی و با سرفصل آموزش فنون تدریس روخوانی و 20 ساعت آموزش مفاهیم جلد‌های اول تا سوم و همچنین ترم دوم نیز در قالب 20 ساعت آموزش روان‌خوانی قرآن و 20 ساعت مفاهیم سطح چهار، پنج و شش برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل‌ می‌آید و به افرادی که حائز حد نصاب لازم باشند، از سوی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، گواهینامه مربیگری اعطا می‌شود.
همچنین بانوان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۴۲۴۴۲۲-۸۸۴۱۳۵۱۱ تماس بگیرند. خانه قرآن منطقه ۷ تهران در انتهای خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شریعتی، داخل بوستان شهید آوینی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha