کتاب «سیر تربیت توحیدی در قرآن» تألیف می‌شود
کد خبر: 3868276
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
توسط حجت‌الاسلام بهجت‌پور؛

کتاب «سیر تربیت توحیدی در قرآن» تألیف می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ کتاب «سیر تربیت توحیدی در قرآن» به زودی به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور، نویسنده تفسیر همگام با وحی، تألیف می‌شود.

کتاب «سیر تربیت توحیدی در قرآن» تالیف می‌شودحجت‌الاسلام حامد معرفت، مدیر عامل مؤسسه تمهید، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مطالعات اولیه تالیف این کتاب از سوی نویسنده تفسیر همگام با وحی آغاز شده است و به زودی کار نوشتار را آغاز می‌کند.

وی همچنین در مورد تفسیر همگام با وحی بیان کرد: جلد اول تفسیر همگام با وحی از سوی مفسر گرانقدر این کتاب، بازبینی و ویراست جدید شده و نکات جدید اکتشافی هم به آن افزوده شده و به مرحله ویراستاری ادبی رسیده است.

معرفت با بیان اینکه حجت‌الاسلام بهجت‌پور مشغول بازبینی جلد دوم این کتاب هستند و تا پایان فروردین ماه سال آینده کار بازبینی این جلد خاتمه خواهد یافت گفت: تاکنون شش جلد تفسر همگام با وحی متنتشر شده و نگارش جلد هفتم شامل؛ سوره های سبأ، زمر، غافر، فصلت و شوری صورت خواهد گرفت.

معرفت با بیان اینکه کار فیش‌برداری جلد هشتم و مقدار قابل توجهی از جلد نهم نیز فیش‌برداری شده است به برگزاری دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی اشاره و اظهار کرد: دهم دی آخرین روز ثبت نام جهت شرکت در دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی بوده است؛ از هفته آینده مصاحبه از ثبت نام کنندگان انجام و از هفته اول بهمن ماه نیز کلاس‌ها و کارگاه‌های عملی شروع خواهد شد.

مدیر عامل مؤسسه تمهید همچنین با اشاره به حضور محققان این مرکز در همایش بررسی آرای علوم قرآنی  آیت‌الله فاضل لنکرانی اظهار کرد: 9 مقاله از پژوهشگران مؤسسه به مرحله داوری نهایی این همایش راه یافت که از این 9 مقاله، 3 مقاله آن برتر شناخته شدند؛ 2 مقاله به پنل راه یافتند و 4 مقاله دیگر نیز به مرحله پوستر رسیدند.

انتهای پیام
captcha