خیران بار اصلی مدرسه‌سازی را به دوش می‌کشند
کد خبر: 3866593
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

خیران بار اصلی مدرسه‌سازی را به دوش می‌کشند

گروه فرهنگی ــ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز با اشاره به اینکه در کشور ما بار اصلی مدرسه‌سازی بر عهده خیران نیک‌اندیش است، گفت: مدرسه‌سازی هم در این دنیا و هم در آخرت نتایج بزرگی برای افراد دارد.

خیرین بار اصلی مدرسه‌سازی را به دوش می‌کشند

به گزارش ایکنا از البرز، محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز، چهارم دی‌ماه، در نشست با عوامل اجرایی جشنواره خیران مدرسه‌ساز البرز اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه همت والای خیرین مدرسه‌ساز در امر توسعه فضای آموزشی در جامعه به‌ویژه در استان البرز ستودنی است، گفت: خیران نقش بسیار مهمی در جلوگیری از بحران آموزشی دارند.

این مقام مسئول یادآور شد: بی‌شک اگر کمک‌های بدون چشم‌داشت آنان نبود چه بسا همچنان بسیاری از مدارس استان همچنان چند نوبته بود و شاید هم در بعضی مناطق از استان هیچ مدرسه‌ای ساخته نمی‌شد.

دلاوریان با بیان اینکه در کشور ما بار اصلی مدرسه‌سازی بر عهده خیران نیک‌اندیش است، اضافه کرد: مدرسه‌سازی هم در این دنیا و هم در آخرت نتایج بزرگی برای افراد دارد. خیران مدرسه‌ساز با ایثار مال خود در پیشرفت هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان ایرانی و ساخت ایران نوین در آینده سهم بسزایی داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه بی‌تردید کمک به کودکان جامعه تأثیر مستقیمی بر روی سرنوشت یک کشور خواهد داشت، عنوان کرد: کار نیک این افراد برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد ماند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: مدرسه از زیربناهای اصلی برای رشد و توسعه کشور است که شرایط را برای کسب علم و دانش در راستای داشتن جامعه‌ای مطلوب فراهم می‌کند. مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز در سه سال متوالی رتبه برتر کشوری را در زمینه ساخت مدرسه و تعهدات کسب کرده است.

انتهای پیام
captcha