واریز کمک‌ معیشت 26 خانوار نیازمند البرزی
کد خبر: 3866306
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

واریز کمک‌ معیشت 26 خانوار نیازمند البرزی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با اشاره به استمرار حمایت‌های این نهاد از نیازمندان گفت: کمک معیشت ۲۶ هزار خانوار نیازمند دراین استان واریز شد.

واریز کمک‌ معیشت 26 خانوار نیازمند البرزی

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به استمرار حمایت‌های این نهاد از نیازمندان گفت: کمک معیشت ۲۶ هزار خانوار نیازمند دراین استان واریز شد.
وی افزود: براین اساس ۴۰۰ میلیارد ریال کمک‌ معیشت به‌حساب این خانوارهای نیازمند واریز شده است که خانوارهای مددجو علاوه بر دریافت کمک‌معیشت و یارانه ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان،دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.
این مسئول بیان کرد: خانوارهای بی‌سرپرست و دارای یتیم و فرزندان خانوارهایی که سرپرست آنان به دلیل ناتوانی جسمی، کهولت سن و بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند افزون بر رقم واریزی امداد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین مبالغی را نیز به‌صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: حدود ۵۰‌ درصد از خانوارهای مددجوی البرزی در شهرستان کرج و سایر خانوارها در شهرستان‌های فردیس، نظرآباد، ساوجبلاغ، اشتهارد و طالقان ساکن هستند.

انتهای پیام
captcha