۱۱ زندانی از محل نیات موقوفات در کرمان آزاد شدند
کد خبر: 3866206
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

۱۱ زندانی از محل نیات موقوفات در کرمان آزاد شدند

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت فرهنگی اوقاف کرمان گفت: از محل نیات موقوفات منطبق و بقاع متبرکه استان کرمان ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام رضا حدادی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اجرای طرح آزادسازی زندانیان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های مراکز طرح افق بقاع متبرکه استان و با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در قالب این طرح ۱۱ زندانی مرد جرایم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی افزود: اعتبار آزادسازی زندانیان از محل نیات موقوفات منطبق و همچنین اعتبارات دفاتر طرح افق اماکن متبرکه تأمین شده و تاکنون مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال برای آزادسازی زندان تأمین شده است.

حدادی یکی از اقدامات اجرایی این اداره در حوزه مشکلات اجتماعی را راه‌اندازی دفاتر طرح افق در اماکن متبرکه بیان کرد و گفت: ۲۱ دفتر طرح افق در بقاع متبرکه استان راه‌‌اندازی شده که این مراکز در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی به مردم خدمات می‌دهند.

سرپرست معاونت فرهنگی اوقاف استان تصریح کرد: اجرای طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد یک طرح ملی و همگانی توسط سازمان اوقاف در کشور است و تاکنون با اجرای آن بیش از ۳۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در کشور از محل موقوفات آزاد شدند.

انتهای پیام
captcha