اجرای طرح «دوشنبه‌های کتابخوانی» در مهدهای کودک البرز
کد خبر: 3863790
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

اجرای طرح «دوشنبه‌های کتابخوانی» در مهدهای کودک البرز

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بهزیستی البرز از البرز از اجرای طرح دوشنبه‌های کتابخوانی در مهدهای کودک استان خبرداد و گفت: این طرح از ابتدای مهر اجرایی شده است.

اجرای طرح «دوشنبه‌های کتابخوانی» در مهدهای کودگ البرز

اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز از اجرای طرح دوشنبه‌های کتابخوانی در مهدهای کودک استان خبرداد و گفت: روزهای دوشنبه‌ هر هفته در مهدهای کودک البرز به عنوان دوشنبه‌های کتاب‌خوانی تعیین شده است ومربیان مهد کودک در این روز کودکان را با روش‌های خلاقانه کتاب‌خوانی آشنا می‌کنند.
وی افزود: با توجه به این حقیقت که سرانه کتابخوانی در کشور پایین بوده، سازمان بهزیستی با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تفاهم نامه همکاری با هدف تشویق کودکان ‌به کتاب‌خوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی امضا کرده است.
این مسئول با بیان اینکه کودکان را باید در مهد کودک با فرهنگ کتابخوانی آشنا کرد، افزود: بهترین جامعه هدف که برای فرهنگ‌سازی در جامعه می‌توان بر روی آن کار کرد، کودکان زیر 6 سال است، که در این زمان شخصیت اصلی آنان شکل می‌گیرد که سازمان بهزیستی با عنایت به این اصل مهم اقدام به ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق کودکان به خواندن کتاب در مهدهای کودک کرده است.
حیدری با بیان اینکه شیوه‌های خلاقانه مطالعه کتاب به کودکان آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: این طرح از اول مهرماه در مهدهای کودک استان اجرایی شده است.
مدیرکل بهزیستی البرز در پایان گفت: با اجرای این طرح مهدهای کودک البرز از 50 درصد تخفیف خرید کتاب از مراکز انتشارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برخوردار می‌شوند.

 

انتهای پیام
captcha