مسجد سنگر است، سنگرها را خالی نکنید
کد خبر: 3862226
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

مسجد سنگر است، سنگرها را خالی نکنید

گروه اجتماعی ــ شهید «اسدالله فرهودی» یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در وصیت‌نامه خود آورده که از شما می‌خواهم که جبهه را فراموش نکنید و امام و رزمندگان اسلام را یاری دهید، فراموش نکنید مسجد سنگر است و نباید سنگر مساجد را خالی کنید.

مسجد سنگر است، سنگرها را خالی نکنید

به گزارش ایکنا از البرز، شهید «اسدالله فرهودی» در ۱۴ خرداد سال ۱۳۴۱ در دامن پدر و مادری متدین در منطقه ماهدشت کرج دیده به جهان گشود.
این شهید والامقام در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: این انقلاب عظیمی که به لطف الهی و به رهبری امام خمینی شکل گرفت، ما را از جاهلیت نجات داد، ما برای این اسلام و انقلاب بسیار سختی کشیدیم که یکی از این پیش‌آمدها، جنگ تحمیلی بود که روی داد و بر همه ما واجب است تا زمان نیاز نیرو به جبهه برویم.
در ادامه این وصیت نامه آمده که برادران و خواهران عزیز، از شما می‌خواهم که جبهه را فراموش نکنید و امام و رزمندگان اسلام را یاری دهید، فراموش نکنید مسجد سنگر است و نباید سنگر مساجد را خالی کنید و همیشه در صحنه باشید که پیروزی نزدیک است.
بسیار دعا کنید که ما تا به حال با این دعاها توانستیم خطرات و مشکلات انقلاب را رفع کنیم. و شما ای برادرانم که راه مرا ادامه می‌دهید که راه من، راه حسین(ع) بود و خواهرانم، شما هم چون حضرت زینب(س) استوار باشید و مانند او عمل کنید.
و شما ای دوستان و اقوام، قدر این رهبر و انقلاب را بدانید.
شهید فرهودی در ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در جزیره مجنون شربت شهادت نوشید و پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای بی‌بی سکینه کرج آرام گرفته است.

انتهای پیام
captcha