معرفی الگو‌های برتر خدمت به محرومین؛ هدف جشنواره خدمت
کد خبر: 3860701
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲

معرفی الگو‌های برتر خدمت به محرومین؛ هدف جشنواره خدمت

گروه اجتماعی ــ مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: هدف از جشنواره خدمت، خدمات‌رسانی به محرومین و نیازمندان و معرفی الگو‌های برتر خدمت به محرومین و نیازمندان است.

معرفی الگو‌های برتر خدمت به محرومین؛ هدف جشنواره خدمتبه گزارش ایکنا از مازندران، سهیل صالحی، مسؤل ارزیابی کانون‌های محلی و موضوعی و مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران امروزنهم آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آموزش‌های مختلفی برای خادمیاران از بدو ورود به عرصه خادمیاری در سطح استان برگزار شده و برای تسلط و آشنایی بیشتر خادمیاران به ویژه مسئولین کانون‌های محلی و موضوعی، آموزش‌های ضمن خدمت و کار با سامانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، تمام فعالیت‌های ما باید رنگ و بوی امام رضا(ع) داشته باشد، افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) باید تمام تلاش‌شان در جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان باشد و سعی شود طرح ابتکاری و الگویی را برای محرومیت‌زدایی ارائه دهند.

صالحی با اشاره به برگزاری جشنواره خدمت از سوی آستان قدس رضوی، تصریح کرد: هدف از جشنواره خدمت تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی در زمینه اثرگذاری فرهنگی و ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان و معرفی الگو‌های برتر خدمت به محرومین و نیازمندان است.
وی افزود: هدف از راه‌اندازی جشنواره خدمت، ارائه خدمات و کار‌های الگویی است که خادمیاران می‌تو‌انند در بخش جشنواره خدمت در سامانه ثبت کنند.
مسئول جشنواره خدمت مازندران، این جشنواره را الگوسازی از فعالیت‌های برتر و موفق خادمیاران سطح کشور برشمرد و اظهار کرد: ارائه طرح‌های ابتکاری از سوی کانون‌های خادمیاری از برنامه‌هایی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.
صالحی، گفت: جشنواره خدمت سه محور اصلی گزارش فعالیت‌های الگویی، دیدگاه‌ها و نظرات و بخش ویژه را شامل می‌شود که خادمیاران رضوی می‌بایست پس از مراجعه به سامانه خادمیاری، بخش شرکت در جشنواره خدمت را انتخاب کرده و یکی از سه محور اصلی جشنواره را برگزینند.

وی ادامه داد: تاکنون یک‌هزار و چهار اثر توسط خادمیاران استان مازندران ثبت شد که از این تعداد ۳۲ اثر مورد تایید و انتشار قرار گرفت.

مسئول جشنواره خدمت مازندران، موضوعات آثار مورد تایید و انتشار یافته از مازندران را آموزشی، فرهنگی، هنری، جذب خادمیار، ابتکار در جذب کمک‌های مردمی و ایجاد اشتغال و کار آفرینی بیان کرد.

وی افزود: مازندران دارای ۲۶۷ کانون محلی و ۲۶۰ کانون موضوعی است که در بخش‌های مختلف به محرومین کمک‌رسانی می‌کند، بنابراین انتظار است با ارائه الگو‌های برتر در جشنواره در جهت محرومیت‌زدایی گام‌های رو به رشد و موثری برداریم.

انتهای پیام
captcha