اجرای طرح «یاوران حسینی» در مدارس البرز
کد خبر: 3858306
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

اجرای طرح «یاوران حسینی» در مدارس البرز

گروه فرهنگی ــ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز، گفت: طرح یاوران حسینی با شعار «لبیک یا امام حسین(ع)» در مدارس این استان اجرا شد.

اجرای طرح «یاوران حسینی» در مدارس البرز

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح یاوران حسینی در مدارس استان خبرداد و گفت: این طرح فرهنگی ـ مذهبی با هدف آشنا کردن دانش‌آموزان با پیامدها و آثار ارزشمند محبت به اهل بیت(ع) در مدارس البرز اجرایی شده است.

وی دوستی با سالار شهیدان، مشارکت و جامعه‌پذیری، تعمیق باورهای دینی، ترویج و درس‌آموزی از مکتب عاشورایی را از جمله اهداف دیگر اجرای این طرح در مدارس عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح کوشش می‌شود تا دانش‌آموزان با این قیام ارزشمند وماندگار آشنایی لازم را پیدا کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به نقش مهم قیام عاشورای حسینی در پایداری دین مبین اسلام و تقویت روحیه دینی، امر به معروف و نهی از منکر و جهادی در بین مسلمانان، عنوان کرد: اجرای این طرح همزمان با اربعین حسینی در مدارس البرز آغاز شد.

وی تأکید کرد: به منظور افزایش سطح مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان و همچنین بیان دستاوردهای این طرح مذهبی - فرهنگی در مدارس، ۹ همایش با عنوان یاوران حسینی در آموزش و پرورش البرز به صورت منطقه‌ای و استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha