حساب مردم از اخلالگران امنیت جداست
کد خبر: 3857936
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

حساب مردم از اخلالگران امنیت جداست

گروه اجتماعی- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: حساب مردم از اخلالگران امنیت و افرادی که در خیابان‌ها راه‌بندان ایجاد، سرقت و تخریب می‌کنند جداست.

حساب مردم از اخلالگران امنیت جداست

به گزارش ایکنا از البرز، حاجی‌رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، 27 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات منجر به تخریب اموال عمومی و اخلال در نظم در استان البرز خاطرنشان کرد: هویت این افراد شرور معلوم نبود، حتی بعضی از شهرهای دیگر وارد کرج و فردیس شده و اقدام به تعرض به دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری، بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها کردند.
وی اضافه کرد: اعتقاد ما این است که مردم اگر خواسته قانونی و یا اعتراضی به تصمیمی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند و ما هم به عنوان مدعی‌العموم همراه مردم هستیم و حقوق آنها را پیگیری خواهیم کرد.
این مسئول تصریح کرد: حساب مردم از اخلالگران امنیت و افرادی که در خیابان‌ها راه‌بندان ایجاد، سرقت و تخریب می‌کنند جداست، افرادی هستند که قصد دارند امنیت کشور را مختل و اموال مردم را حیف و میل و یا اموال مردم را سرقت کنند؛ پلیس، مرجع قضایی، شورای تامین و همه مسئولان در کنار مردم هستند و وظیفه آنها احیای حقوق و تامین امنیت مردم و محافظت از جان و مال مردم است.
وی افزود: پلیس ناگزیر باید از مردم دفاع کند، مردمی هم که اموال خود را از دست داده‌اند برای رسیدگی شکایت کنند.

انتهای پیام
captcha