تحریم‌ها ملت ایران را خسته نمی‌کند/ هوشیاری لازمه ایستادگی در مقابل دشمنان
کد خبر: 3854325
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

تحریم‌ها ملت ایران را خسته نمی‌کند/ هوشیاری لازمه ایستادگی در مقابل دشمنان

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوهتر راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان امسال، گفت: مردم با حضور خود به آمریکا اعلام می‌کنند که تحریم‌ها ملت ایران را خسته نمی‌کند.

تحریم‌ها ملت ایران را خسته نمی‌کند/ هوشیاری لازمه ایستادگی در مقابل دشمنان

حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز با بیان اینکه امسال چهل و ‌یکمین‌ سالگرد حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: شرایط برگزاری مراسم سیزدهم آبان امسال منحصر به فرد است زیرا سال قبل آمریکا در چنین‌روزی تشدید تحریم‌ها علیه ایران را امضا کرد.
وی با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوهتر راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان امسال، گفت: مردم با حضور خود به آمریکا اعلام می‌کنند که تحریم‌ها ملت ایران را خسته نمی‌کند، همچنین اعلام می‌کنیم از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه خود اذعان دارند که تحریم‌ها ملت ایران را مقتدرتر از قبل کرده، افزود: در ایران هم‌صدایی و هم‌نوایی داریم و مقابل تحریم‌های وضع شده آمریکا ایستادگی می‌کنیم.
روحی یزدی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی روحیه ای استکبارستیز دارد، گفت: دشمن با هر عنوان و برنامه‌ای می‌خواهد ما را ساکت کند اما اعمال فشار بر ملت ایران تاثیری ندارد.
وی با توجه به اعمال فشار از سوی آمریکا، اسرائیل و کشورهای مسلمان همسو با آنان از جمله عربستان و امارات در منطقه، گفت: باید یوم الله سیزدهم آبان را باشکوه‌تر از سال های گذشته برگزار کنیم، دشمنان جبهه مقاومت در کشورهای از جمله عراق و سوریه تحرک‌هایی داشتند اما به لطف الهی و با وحدت وصف ناپذیر جبهه مقاومت این موارد اثری نداشته است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه هماهنگونه که سردار سلیمانی چندی قبل پایان داعش را اعلام کرد اکنون دیگر می‌بینیم که خبری از داعش نیست، ادامه داد: اکنون باید روحیه استکبارستیزی آشکارتر، قوی‌تر و منسجم تر از قبل باشد.
روحی یزدی با تاکید بر اینکه ملت‌ها باید هوشیار باشند که آمریکا در هرجا حضور داشته باشد، جز شیطنت، براندازی و سلطه بر آن ملت هدف دیگری ندارد، افزود: این مهم را باید در یوم الله سیزدهم آبان به گوش جهانیان برسانیم.
وی شعار سراسری امسال ستاد یوم الله سیزدهم آبان را «استکبار ستیزی، مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» اعلام کرد و گفت: راهپیمایی سیزدهم آبانماه راس ساعت ۹ در استان البرز آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha