کمک ۱۳ میلیارد ریالی مراکز نیکوکاری البرز به نیازمندان
کد خبر: 3852998
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

کمک ۱۳ میلیارد ریالی مراکز نیکوکاری البرز به نیازمندان

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: خیران سه مرکز نیکوکاری با نام امام رضا(ع) رقمی معادل ۱۳ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

کمک 13 میلیارد ریالی مراکز نیکوکاری البرز به نیازمندان

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به لزوم توسعه ابعاد مردمی کمیته امداد گفت: سه مرکز نیکوکاری با نام امام رضا(ع) در روستای رامجین و شهرهای هشتگرد و ماهدشت به نیازمندان در زمینه درمان، مسکن، جهیزیه، امور تحصیلی و سبد کالا خدمات ارائه می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه افزایش کمی و کیفی مراکز نیکوکاری از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است، افزود: خیّران سه مرکز نیکوکاری با نام امام رضا(ع) رقمی معادل ۱۳ میلیارد ریال در قالب مبالغ نقدی، کالا و خدمات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز و سایر نیازمندان کمک کردند.

لشینی با بیان اینکه عمده خانوارهای تحت حمایت مراکز نیکوکاری در قالب برنامه زمان‌بندی سبد کالای حمایت غذایی دریافت می‌کنند، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است.

این مسئول با اشاره به اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستورکار کمیته امداد قرار دارد، یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری می‌توانند از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷، کد دستوری# ۰۲۶۸۸۷۷ و ثبت درخواست کمک در سامانه ۱۳۷ شهرداری استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha