انعکاس مراسم پیاده‌روی اربعین ارزشمند بود
کد خبر: 3851976
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
علم‌الهدی در دیدار با مدیر شبکه قرآن؛

انعکاس مراسم پیاده‌روی اربعین ارزشمند بود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام‌جمعه مشهد ضمن قدردانی از فعالیت رسانه‌ای صدا‌‌وسیما در ایام اربعین گفت: انعکاس مراسم پیاده‌روی اربعین از سوی رسانه ملی ارزشمند بود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، صبح امروز چهارشنبه، اول آبان‌ماه، مدیران شبکه قرآن و معارف سیما ضمن ادای احترام به حضرت علی بن‌موسی‌الرضا(ع) با آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی ‌فقیه در خراسان رضوی‌ و امام‌جمعه مشهد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن تشکر از فعالیت‌های رسانه‌ای صدا و سیما در ایام اربعین حسینی(ع)، انعکاس مراسم پیاده‌روی اربعین توسط رسانه ملی را ارزشمند خواند و گفت: اینکه اخبار اربعین در رأس همه اخبار بود، کار خوب و پسندیده‌ای بود.

وی با بیان اینکه ارتقای برنامه‌های معارفی در شبکه و صدا‌‌وسیما مشهود است، نقش رسانه ملی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش عظیم پیاده‌روی اربعین را کلیدی توصیف و عنوان کرد: نیمی از جمعیتی که امسال به این مراسم مشرف شدند، با شورآفرینی بود که صدا‌وسیما در این ایام ایجاد کرده بود.

در ابتدای این دیدار جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز گزارشی از فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته توسط این شبکه در ایام اربعین، پویش قرائت قرآن در مسیر پیاده‌روی و پویش مردمی ختم قرآن کریم مخاطبان تلویزیون ارائه داد.

انتهای پیام
captcha