همفكری نیروهای مسلح موجب برقراری امنیت و ثبات در كشور شده است
کد خبر: 3848143
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

همفكری نیروهای مسلح موجب برقراری امنیت و ثبات در كشور شده است

گروه اجتماعی ـ امام جمعه مرودشت با اشاره به ناامنی‌هایی كه در اطراف كشورمان وجود دارد، گفت: به برکت وجود نیروهای مسلح و همدلی و همفکری بین آن‌ها، شاهد امنیت و ثبات خوبی در سطح کشور هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام مهدی آقایی، امام جمعه مرودشت امروز، 15 مهرماه در جمع مسئولان انتظامی این شهرستان كه به‌مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا برگزار شد، گفت: به برکت فعالیت نیروهای سخت کوش انتظامی، روز به روز شاهد افزایش امنیت در بین مردم و جامعه هستیم و این امنیت را مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی نیروهای ناجا هستیم.
وی افزود: در برهه‌ای از زمان که ناامنی هایی در اطراف کشور جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، به برکت وجود نیروهای مسلح و همدلی و همفکری بین آن‌ها، شاهد امنیت و ثبات خوبی در سطح کشور هستیم.
آقایی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی شهرستان مرودشت و حضور مستمر آن‌ها در گوشه و کنار و در مناسبت‌های مختلف، سختی کار انتظامی را یادآور شد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی مظلوم‌ترین و زحمت‌کش‌ترین نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
امام جمعه مرودشت با بیان اینکه هیچ موفقیت و پیروزی حاصل نمی‌شود، مگر به اراده خداوند بزرگ و اتصال به سر چشمه موفقیت، گفت: زمانی که اعتقاد راسخ و قلبی به یاری و اراده خداوند داشته باشیم، در ماموریت‌ها قطعاً و یقیناً موفق و سربلند خواهیم شد.
وی گفت: کارکنان انتظامی با دل و قلبی پاک به‌صورت شبانه‌روزی در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش و کوشش می‌کنند و وظیفه ماست که از طریق تریبون‌های نماز جمعه و جماعات مساجد، تلاش‌ها و زحمات این قشر از جامعه را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha