طرح «مهر تحصیلی» برای کمک به کودکان نیازمند در اردبیل اجرا شد
کد خبر: 3847847
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵

طرح «مهر تحصیلی» برای کمک به کودکان نیازمند در اردبیل اجرا شد

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به هزینه تحصیلی فرزندان نیازمندان در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) اردبیل برگزار شد.

طرح «مهر تحصیلی» برای کمک به کودکان نیازمند در اردبیل اجرا شدحجت‌الاسلام احمد علی‌نسب، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل بیان کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید طرحی با عنوان طرح مهر تحصیلی در استان اردبیل اجرا شد.
وی افزود: در قالب این طرح به دانش‌آموزان نیازمند سراسر استان با اهدای ۱۲۴ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۱۶ میلیون تومان توسط این اداره کل اهدا شد.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار کرد: این طرح با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در موضوعات کمک به تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت اجرا می‌شود که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز اجرا شد.
علی‌نسب درباره نحوه شناسایی دانش‌آموزانی که شامل طرح مهر تحصیلی و دریافت اقلام آموزشی هستند، گفت: این دانش‌آموزان توسط مدیران مدارس سطح استان شناسایی و به ادارات اوقاف و امور خیریه استان معرفی شدند.
وی تصریح کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید یکی از حوزه‌هایی که نیاز روز جامعه است و واقفین بایستی به آن توجه ویژه داشته باشند، کمک به هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: به این منظور خیرین می‌توانند برای شادکردن دل‌های بسیاری از دانش‌آموزان و نیز بهره‌مندی از این اجر بزرگ حسنه موقوفه‌هایی را به این نیت وقف کنند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha