دشمن با فشار حداکثری، قصد اخلال در پایداری انقلاب دارد
کد خبر: 3847129
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

دشمن با فشار حداکثری، قصد اخلال در پایداری انقلاب دارد

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه زنجان گفت: دشمن با تمام توان و قدرت درصدد قصد دارد با تحت فشار اقتصادی به ایران، در تداوم و پایداری انقلاب اسلامی اخلال ایجاد کند.

دشمن با فشار حداکثری، قصد اخلال در پایداری انقلاب داردبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان به سالروز مهاجرت امام راحل به کویت در سال 57 اشاره و اظهار کرد: این مهاجرت به دلیل فشار رژیم حزب بعث به امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی شده بود.
وی ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی و نقش آن‌ها در تامین امنیت جامعه بیان کرد: کسب اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی و دو اصل پیشگیری و پیگیری از اصول اصلی حرکت و اقدام این نیروها محسوب می‌شود.
امام جمعه زنجان با ارج نهادن به تلاش‌های نیروی انتظامی برای برقراری نظم و آرامش و جانفشانی آن‌ها برای ایجاد و حفظ امنیت جامعه گفت: تامین امنیت جامعه به مدد حضور همه جانبه نیروهای امنیتی محقق می‌شود.
وی به سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی نظام اشاره کرد و گفت: چندی پیش هم چهل و چهارمین سیاست‌های اداره کشور ابلاغ شد و به مدد همین سیاست‌ها بود که راهبرد فشار حداکثری دشمن شکست خورد.
خاتمی با بیان اینکه دشمن هر آنچه از دستش بر آمده برای به شکست کشاندن جمهوری اسلامی انجام داده است، ادامه داد: این سیاست دشمن هم شکست خورده است.
وی جلوگیری از خام فروشی را بهترین روش برای جایگزینی صادرات نفت دانست و افزود: این موضوع جزو سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.
خطیب نماز جمعه زنجان به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: تسلیم نشدن در مقابل آمریکا، با وجود همه فشارها از جمله تاکیدات معظم‌له در این دیدار بود.
خاتمی به ایستادگی مردم یمن در مقابل همه دشمنی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: موفقیت این ملت به مدد خداوند متعال روز به روز بیشتر و عیان‌تر می‌شود.
امام‌جمعه زنجان تصریح کرد: دشمن با تمام توان و قدرت درصدد و امیدوار بود که با خروج از برجام و تحت فشار اقتصادی قرار دادن ایران، در تداوم و پایداری انقلاب اسلامی اخلال ایجاد کند.

انتهای پیام
captcha