مسابقه عکس و فیلم اربعین حسینی در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3846004
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

مسابقه عکس و فیلم اربعین حسینی در البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز از برگزاری مسابقه اربعین حسینی در البرز خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش عکس و فیلم کوتاه یا مصاحبه تصویری توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار می‌شود.

مسابقه عکس و فیلم اربعین حسینی در البرز برگزار می‌شود

امیر رحمانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز از برگزاری مسابقه اربعین حسینی در البرز خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش عکس و فیلم کوتاه یا مصاحبه تصویری توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این مسابقه را به تصویر کشیدن شکوه و عظمت پیاده روی اربعین حسینی و جهانی تر شدن و جاودانگی این همایش عظیم در جهان تشیع دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم گام مؤثری در جهت تحقق این اهداف برداریم.
این مسئول عنوان کرد: عاشقانه های اربعین، پیاده روی، وحدت اسلامی، موکب‌های بین‌المللی، نماز عاشقی، کودکان زائر و بیانیه گام دوم انقلاب در اربعین موضوعات این مسابقه هستند و علاقمندان می‌توانند با ارسال آثاری با موضوعات مذکور در قالب عکس، فیلم کوتاه یا مصاحبه تصویری در این مسابقه شرکت کنند.
رحمانی با بیان اینکه آثار ارسالی می‌توانند با دوربین حرفه ای یا تلفن همراه ثبت شده باشند، اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه اربعین حسینی می توانند از تاریخ 23 مهر ماه تا 23 آبان ماه آثار موردنظر خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به مسابقه ارسال کنند.
وی اعلام کرد: البرزی‌ها آثار موردنظر خود را به دبیرخانه مسابقه به نشانی کرج، بلوار امامزاده حسن(ع)، مصلای کرج، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز تحویل دهند یا به شماره تماس 09353284718 در پیام‌رسان‌های گپ، سروش یا واتس‌آپ ارسال کنند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha