مستند‌سازی برای پاسخگویی به افکار عمومی در مورد اربعین انجام شود
کد خبر: 3845805
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

مستند‌سازی برای پاسخگویی به افکار عمومی در مورد اربعین انجام شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ضمن تأکید به آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین گفت: مستندسازی برای پاسخگویی به افکار عمومی و حفظ اعتماد عمومی انجام شود.

مستند‌سازی برای پاسخگویی به افکار عمومی در مورد اربعین انجام شودبه گزارش ایکنا از زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در جلسه ستاد اربعین اظهار کرد: نگاه ما به اربعین نگاه دولتی نیست وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم بوده و تکلیف شده است.
وی با بیان اینکه زنجان در اربعین 20 موکب را دایر می‌کند، اضافه کرد: خدمات‌رسانی به زائران تجلیل از کسانی است که دل به امام شهید دارند و باید شایسته زائران اباعبدالله است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به تهیه گوشت، مرغ و برنج از طرف جهادکشاورزی تأکید کرد و افزود: در مورد کمک شهرداری‌ها به موکب‌ها نشست سه جانبه بر تصمیم‌گیری در این زمینه اتخاد شود.
مرادی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی در مورد آداب اربعین و چگونگی اعزام زائران باید توسط رسانه ملی انجام شود، ابراز کرد: زمان حرکت اتوبوس‌ها به نحوی باشد که کمترین معطلی را در پشت مرزها را داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه به فرمانداران تکلیف شود که کمک‌های جمع‌آوری کنند، عنوان کرد: مستندسازی برای پاسخگویی به افکار عمومی و حفظ اعتماد عمومی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌ها، باید خدمات لازم شهروندان و زائران عبوری را فراهم کنند، ادامه داد: تهمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران عبوری از یک هفته قبل و یک هفته بعد اتخاذ شود.
انتهای پیام
captcha