بهره‌مندی جانبازان البرزی از خدمات ویژه درمانی
کد خبر: 3842049
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

بهره‌مندی جانبازان البرزی از خدمات ویژه درمانی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: با اجرای تفاهم‌نامه‌های جدید با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زمینه خدمات ویژه درمانی به جامعه ایثارگران شامل جانبازان، رزمندگان، خانواده معظم شهدا و آزادگان این استان فراهم شده است.

بهره‌مندی جانبازان و ایثارگران البرزی از خدمات ویژه درمانی

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد، پیگیری‌های مستمر و دستورات استاندار البرز مبنی بر ارائه‌ خدمات درمانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مقرر شد مراکز دولتی و خصوصی به جامعه‌ هدف، ارائه‌ خدمت کنند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات، انعقاد تفاهم‌نامه با بیمارستان فوق تخصصی تأمین اجتماعی البرز بوده که بخشی از خدمات این بیمارستان به‌صورت ویژه در اختیار ایثارگران قرار می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: در اجرای این تفاهم‌نامه پذیرش ایثارگران به‌صورت جداگانه بوده و حتی قرار شد تخت‌های ویژه برای این افراد در بخش‌های مختلف این بیمارستان در نظر گرفته شود تا خدمات کامل خارج از نوبت به آن‌ها ارائه شود.

به گفته رستمیان، پیش از این بیمارستان‌های دولتی امام حسن مجتبی(ع) نظرآباد، امام جعفر صادق(ع) ساوجبلاغ و فاطمه زهرا(س) اشتهارد با بیمه دی برای خدمات‌رسانی به ایثارگران قرارداد منعقد کرده بودند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین پنج بیمارستان دولتی امام علی(ع)، مدنی، امام حسین(ع) ماهدشت، شهید رجایی حصارک و کمالی به تازگی با این بیمه برای ارائه تمام خدمات قرارداد منعقد کرده‌اند.

وی گفت: همچنین بیمارستان‌های خصوصی تخت جمشید، کسری، مریم و قائم نیز فقط برای خدمات بستری و جراحی به ایثارگران خدمات‌رسانی می‌کنند. در حال حاضر 9 مرکز آزمایشگاهی، پنج مرکز فیزیوتراپی، ۱۲ داروخانه، ۱۸ درمانگاه، سه مرکز تصویربرداری، دو مرکز خدمات‌رسانی بالینی نیز به غیر از این بیمارستان‌ها به جامعه ایثارگری استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز بیان کرد: ایثارگران استان البرز برای اطلاع بیشتر از مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی می‌توانند به سامانه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha