اعطای کمک ۲ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد البرز
کد خبر: 3840959
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

اعطای کمک ۲ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد البرز

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: خیران مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) کرج با اعطای کمک دو میلیارد ریالی نقدی، کالا و خدمات، به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز خدمت‌رسانی کردند.

اعطای کمک 2 میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد البرز

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به فعالیت‌های متنوع مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) در جهت خدمت‌رسانی به نیازمندان گفت: ارائه آموزش‌های مهارت‌های زندگی، احکام، اخلاق و اجرای برنامه‌های معنوی برای نیازمندان، کمک به توانمندسازی بانوان بی سرپرست و نیازمند و ارائه خدمات درمانی، جهیزیه و سبدکالا به محرومان جزو مهمترین اقدامات این مرکز نیکوکاری است.

وی با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) از سال ۹۷ توسط یکی از بانوان نیکوکار در یک ساختمان سه طبقه راه‌اندازی شده و به نیازمندان و مددجویان خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: خیران این مرکز نیکوکاری با اعطای کمک دو میلیارد ریالی شامل وجه نقد، کالا و خدمات، به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز و سایر نیازمندان خدمت‌رسانی کردند.

لشینی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، بیان کرد: توسعه کمی و کیفی مراکز نیکوکاری با هدف گسترش ابعاد مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت جدی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز اذعان کرد: مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) کرج نیز همانند سایر مراکز نیکوکاری استان طی ماه‌های گذشته در آئین‌های همدلی ملی به ویژه در کمک‌رسانی به هموطنان سیل‌زده، کمک به نیازمندان در اسفند ماه سال گذشته و ماه رمضان فعالیت مناسبی را انجام داده است.

وی با دعوت از مردم نیکوکار برای شرکت در پویش «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» مطرح کرد: مردم و خیران برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند می‌توانند علاوه بر واریز کمک‌های نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۰۸۵۸ به‌ نام مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) از سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج، شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و کد دستوری #۱۸۸۷۷۱ نیز استفاده کنند.
انتهای پیام

captcha