برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرج
کد خبر: 3840915
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرج

گروه اجتماعی- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرج خبرداد و گفت: این اجتماع ساعت 16 امروز( 17 شهریور)، مصادف با هشتم محرم در میدان شهدای کرج برگزار می‌شود.

برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرج

علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این اجتماع ساعت 16 امروز( 17 شهریور)، مصادف با هشتم محرم در میدان شهدای کرج برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری چنین برنامه‌هایی نقش به سزایی در آشنایی مردم به ویژه نسل جدید با فرهنگ ایثارو شهادت و ترویج سیره فکری و عملی امام حسین(ع) دارد.
وی با تاکید بر برنامه‌ریزی دشمن برای کمرنگ کردن اعتقادات قلبی مردم توضیح داد: باید به گونه‌ای عمل کنیم تا اندیشه حسینی(ع) به جریانی در زندگی مردم تبدیل شود چون این تفکر راه و رسم سعادت دنیوی و اخروی است.
رحیمی در ادامه به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: این یادواره همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه سوم محرم برگزار می‌شود و دبیرخانه آن در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تشکیل خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه برگزاری مراسم شب خاطرات جنگ نیز به عنوان دیگر اقدامات این سازمان در ایام محرم است و گفت: فرماندهان و رزمندگان اسلام در این مراسم فداکاری‌های هم‌سنگران خود روایت می‌کنند و یاد و خاطره سال‌های دفاع مقدس از وطن و اسلام را گرامی می‌دارند.
انتهای پیام

captcha