تروریسم اقتصادی؛ ابزار اصلی کاخ سفید علیه کشور
کد خبر: 3840272
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

تروریسم اقتصادی؛ ابزار اصلی کاخ سفید علیه کشور

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امسال کم‌سابقه‌ترین فشارها و تحریم‌های سیاسی به کشور وارد شد و از ابزار اصلی کاخ سفید نیز تروریسم اقتصادی بود.

تروریسم اقتصادی؛ ابزار اصلی کاخ سفید علیه کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۱۴ شهریورماه، در جلسه شورای اداری و آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان، اظهار کرد: امسال کم‌سابقه‌ترین فشارها و تحریم‌های سیاسی به کشور وارد شد و از ابزار اصلی کاخ سفید نیز تروریسم اقتصادی بود.

وی ادامه داد: دشمنان به‌دنبال ایجاد جنگ روانی در کشور بوده و همچنین به‌دنبال ایجاد شکاف حاکمیتی بین دولت و مردم و بی‌اعتبار کردن دولت در نزد مردم هستند.

شهریاری افزود: در شرایط نابسامان کنونی خوشبختانه مردم ایران اسلامی با پشتیبانی کامل از دولت و نظام بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش‌برآب کردند.

وی تصریح کرد: با اقدامات خوب دولت و پشتیبانی مقام معظم رهبری، توانستیم به ثبات اقتصادی و سیاسی در کشور دست یابیم و طی ۶ ماهه گذشته اتفاقات مثبتی در کنترل تورم و ثبات ارز رخ داده است.

استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم کشور را درحالی تحویل گرفت که تحریم‌ها به‌شدت اجرا می‌شد و متاسفانه کشور به‌عنوان خطری برای صلح و امنیت جهانی قرار گرفته بود و در این دولت طولانی‌ترین و مهم‌ترین مذاکرات هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهان صورت گرفت.

وی گفت: در آذربایجان‌غربی نیز شاخص‌های استان پایین بوده و انتظار می‌رود دولت با توجه به شرایط استان اعتبارات ویژه برای رساندن شاخص‌ها به متوسط کشوری اختصاص دهد.

شهریاری یادآور شد: در بحث صادرات آمار امیدوارکننده‌ای در استان داریم و طی ۵ ماهه نحست سال جاری ۷۷۰ میلیون دلار صادرات در استان صورت گرفته است.
انتهای پیام

captcha