نگاهی به جنجال آزار کودکان در مهدکودک‌های اسرائیل
کد خبر: 3834780
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

نگاهی به جنجال آزار کودکان در مهدکودک‌های اسرائیل

گروه هنر ــ نقد و بررسی موضوع آزار و اذیت کودکان در مهدکودک‌های اسرائیل در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) شبکه پرس‌تی‌وی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایکنا، برنامه «داخل اسرائیل» به تهیه‌کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به اعتراضات والدین نسبت به آزار و اذیت فرزندانشان در مهدکودک‌ها و مراکز نگهداری کودکان در اسرائیل به بحث و بررسی فیلم‌های منتشر شده از رفتار زننده نیرو‌های شاغل در این مراکز با کودکان می‌پردازد.
 
در ادامه این برنامه ضمن مروری بر وضعیت نامناسب و زیر استاندارد مهدکودک‌های اسرائیل، درخواست والدین معترض از وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی نسبت به آزار و اذیت کودکان در این مراکز و واکنش‌های مقامات اسرائیلی نسبت به این موضوع مورد نقد و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
 
این برنامه همچنین با اشاره به سابقه آزار فیزیکی کودکان در اسراییل و خبرساز شدن آن در سال ۲۰۱۶ به واکاوی گزارش سازمان ملل درباره جنجال آزار و تعرض به کودکان در مراکز نگهداری آن‌ها در رژیم صهیونیستی طی سال‌های اخیر خواهد پرداخت.
 
«داخل اسرائیل» چهارشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۲۰:۰۰ به مدت ۲۵ دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰، جمعه ساعت ۱۹:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۸:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰ خواهد بود.
 
انتهای پیام
captcha