اجرای 1200 پروژه محرومیت‌زدایی در البرز
کد خبر: 3829902
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

اجرای 1200 پروژه محرومیت‌زدایی در البرز

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه البرز از اجرای 1200 پروژه محرومیت‌زدایی در البرز خبرداد و گفت: این پروژه ها در حوزه درمان، آب‌رسانی، تعمیر و ساخت اماکن قدیمی اجرایی می‌شوند.

اجرای 1200 پروژه محرومیت‌زدایی در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، سوم مرداد درجمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم و تأثیرگذار در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، خدمات‌رسانی اجتماعی سپاه به مناطق محروم استان البرز است.
وی افزود: 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سال جاری در کشور به بهره‌برداری خواهد رسید که در این میان سهم استان البرز یک هزار و 200 پروژه است و این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله درمان، آب‌رسانی، تعمیر و ساخت اماکن قدیمی است.
این مسئول با بیان اینکه این پروژه‌ها در مناطق محروم و کم‌برخوردار کرج اجرایی می‌شوند، اضافه کرد: پروژه‌های یادشده با توجه به امکانات مناطق برنامه‌ریزی و اجرایی خواهند شد؛ بحث نیروگاه خورشیدی نیز عملیاتی خواهد شد. روستاهای جامعه هدف این طرح شناسایی شده‌اند و پیگیر اجرایی شدن قطعی طرح هستیم.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در رابطه با مرکز درمانی افتتاح شده در حیدرآباد، یادآور شد: خدمات درمانی این مرکز تا حد امکان رایگان خواهد بود و بخش عمده پزشکان بازنشسته و یا فعال سپاه هستند.
مولایی در پایان به اجرای طرح کرامت به صورت گسترده در البرز اشاره و اظهار کرد: تاکنون طرح‌های کرامت در حوزه اجتماعی، توسعه پارک‌ها، امنیت‌ اجتماعی و پاک کردن مناطق و نقاط حادثه‌خیز از توزیع مواد مخدر اجرایی شده است.
انتهای پیام

captcha