نگاهی به دوره‌های تابستانی مهد قرآن و ولایت اصفهان
کد خبر: 3825333
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

نگاهی به دوره‌های تابستانی مهد قرآن و ولایت اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره‌های تخصصی قرآن ویژه بانوان و آقایان از سوی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان، امسال نیز دوره‌های تخصصی ویژه بانوان و آقایان از سوی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان برگزار می‌شود.

این دوره‌ها در بخش بانوان، شامل روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تجوید، صوت و لحن، حفظ ترتیبی و یا حفظ موضوعی، تثبیت و مرور محفوظات و تفسیر قرآن و در بخش آقایان نیز علاوه بر دوره‌های فوق، کلاس‌هایی ترتیل‌خوانی، نهج‌البلاغه و تواشیح همراه با برنامه‌های جانبی چون اردوهای تفریحی و زیارتی برگزار می‌شود.

بانوان علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای اداری به بخش بانوان این مؤسسه در اصفهان واقع در خیابان ابن‌ سینا، کوچه 35، جنب پارک شمس مراجعه کنند و یا با شماره 34478167-031 تماس بگیرند.

آقایان متقاضی برای دریافت اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 15 تا 19 با شماره 32262765-031 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به واحد آقایان مؤسسه قرآن و ولایت اصفهان واقع در خیابان پروین اعتصامی، نبش خیابان صفوی‌نژاد مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha