برگزاری اردوهای آموزشی ـ تربیتی ویژه مددجویان بهار
کد خبر: 3823510
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

برگزاری اردوهای آموزشی ـ تربیتی ویژه مددجویان بهار

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد شهرستان بهار از برگزاری اردوهای آموزشی ـ تربیتی ویژه مادران و دختران تحت حمایت، زنان و مردان سرپرست خانوار، سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی خبر داد.

برگزاری اردوهای آموزشی- تربیتی ویژه مددجویان شهرستان بهاراردشیر سلطانی، رئیس کمیته امداد شهرستان بهار در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه برگزاری اردو از جمله فعالیت‌های فرهنگی این نهاد با رویکرد پرورشی است و هم‌سو با فعالیت‌های تربیتی، آموزشی زمینه لازم را برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی مددجویان فراهم می‌کند، گفت: سال گذشته تعداد 541 نفر از مددجوی تحت حمایت به اردوی آموزشی تربیتی جوانان و بزرگسالان و اردوهای زیارتی از طریق این شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: مادران و دختران تحت حمایت، زنان و مردان سرپرست خانوار، سالمندان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ازجمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی هستند.

در این راستا تعداد چهار نفر از فرزندان پسر در مقطع تحصیلی نهم و دهم در خردادماه سالجاری به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

یادآوری می‌شود که 7 تیرماه نیز تعداد دو نفر از دختران مددجو نیز در قالب اردوی آموزشی تربیتی وارثین به شهر اصفهان به مدت هشت روز اعزام شدند و درهشتم همین ماه نیز تعداد 16 نفر از مددجویان شهرستان بهار در قالب اردوی آموزشی تربیتی 1398 به مدت سه روز به شهر کرمانشاه اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha