مذاکره با دشمن تغییری در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند
کد خبر: 3818490
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

مذاکره با دشمن تغییری در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه فردیس گفت: مذاکره و معامله با دشمن تأثیری در بهبود وضعیت اقتصادی کشور ندارد و این مهم نشان می‌دهد که باید خودمان کاری کنیم.

مذاکره با دشمن تغییری در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، امروز، 21 خرداد‌ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس، با اشاره به لزوم توجه به نیروی انقلابی و کار جهادی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجرای آتش به اختیار و پای‌کار آمدن نیروی مردمی تأکیددارند.
وی در ادامه بابیان اینکه در بحث اقتصادی نیز دشمنان به دنبال میانجیگری هستند، افزود: مذاکره و معامله با دشمن تأثیری در بهبود وضعیت اقتصادی کشور ندارد و این مهم نشان می‌دهد که باید خودمان کاری کنیم.
امام‌جمعه فردیس بابیان اینکه نباید دل‌خوش به دشمن باشیم، تصریح کرد: باید در شورای فرهنگ عمومی دلسوزانه به مسائل شهرستان وارد شویم و به وضعیت فرهنگی رسیدگی کنیم.
این مسئول با اشاره به مشکلات جامعه در بخش‌های روزه‌خواری و حجاب، بیان کرد: باید از طریق هنر و روش‌های فرهنگی به معروف و نهی از منکر اقدام کنیم. تمام نهادهای تأثیرگذار در حوزه فرهنگ در این نشست حضور دارند و امید داریم بتوانیم اقدامات مطلوبی انجام دهیم.
انتهای پیام

captcha