پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان به‌مناسبت «روز جهانی قدس»
کد خبر: 3815923
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰

پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان به‌مناسبت «روز جهانی قدس»

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان در پیامی خواستار حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز قدس شد.

پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت «روز جهانی قدس»

به گزارش ایکنا از خوزستان، به مناسبت روز جهانی قدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در پیامی عموم مردم خداجوی استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی استکبارستیز روز قدس دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی به درستی اهمیت و جایگاه قدس، این سرزمین وحی و قبله نخستین جهان اسلام را می‌شناسد و در دفاع از حریم آن لحظه‌ای تعلل و سستی به خود راه نداده است.

روز قدس امسال نیز که با نشست معامله قرن برای فروش و واگذاری این سرزمین الهی به صهیونیست‌های غاصب و آدم‌کش مقارن شده، دارای حساسیت و اهمیت فزونتری شده است.

مردم شهید پرور استان خوزستان همراه با دریای بی کران امت خداجو و آزادی‌خواه ایران اسلامی با زبانی روزه و با دلی آکنده از ایمان و روحی سرشار از معنویت قرآن، ندای مظلوم‌خواهی و محکومیت این رسوایی و ظلم قرن سر می‌دهند و با شعارهای کوبنده خود در جبهه‌ای واحد و شکست ناپذیر در مقابل جبهه مارقین، قاسطین و ناکثین قرن می‌ایستد و همه ملت‌های آزادی‌خواه و بشردوست جهان را به پشتیبانی از این حرکت اسلامی و انسانی دعوت می‌کند.

درخواست اینجانب از مردم شریف، مومن، قهرمان و بزرگوار خوزستان، حضور پرشکوه، دشمن‌شکن و با صلابت در راهپیمایی روز قدس و اعلام تنفر و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار و حاکمان دست‌نشانده منطقه و جاده صاف کنان استکبار و استعمار، به حمایت از مردم مظلوم و قهرمان فلسطین است.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید عبدالنبی موسوی فرد
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز»

انتهای پیام 

captcha