راهپیمایی روز قدس در ۱۶ نقطه البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3815384
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

راهپیمایی روز قدس در ۱۶ نقطه البرز برگزار می‌شود

گروه سیاسی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در ۱۶ نقطه استان خبر داد.

راهپیمایی روز قدس در ۱۶ نقطه البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز عصر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و برنامه‌ریزی برگزاری روز قدس که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در روز جهانی قدس یعنی دهم خردادماه مراسم راهپیمایی در ۱۶ نقطه استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ساعت شروع راهپیمایی روز قدس رأس ساعت ۱۱ است، گفت: مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر کرج میدان شهدا، میدان توحید، سه‌راه امام‌زاده حسن و ازآنجا به سمت مصلی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: برنامه‌های روز قدس پس از سخنرانی در مصلی کرج برگزار و سپس برنامه‌های ستاد نماز جمعه اجرا می‌شود.
روحی یزدی تأکید کرد: در طرح‌های تبلیغاتی و محیطی روز قدس مقرر شد از طرح‌های واحد ویژه این ایام استفاده شود تا بتوانیم شاهد انسجام در تبلیغات باشیم.
این مسئول در خصوص ویژه‌برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نیز گفت: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت این روز سیزدهم خردادماه در همه شهرستان‌های استان برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: هرساله با همکاری بسیج ادارات برنامه ویژه‌ای در مسجد جامع امام صادق(ع) واقع در کوی کارمندان برگزار می‌شود.
روحی یزدی همچنین بر حضور حداکثری و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و افزود: برای حضور هرچه باشکوه‌تر جوانان در این راهپیمایی اهتمام ویژه خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha