برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی
کد خبر: 3807642
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی

گروه مسابقات ــ مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی روز پنجشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه، در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی کشور روز پنجشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه، با حضور تعداد 50 نفر از متسابقان(فقط آقایان) در تهران برگزار می‌شود.
این مسابقات پیش از این در سطح استان تهران برگزار می‌شد که در سال جاری استان‌های مختلف نیز اقدام به برگزاری آن کردند و نفرات برتر استان‌ها برای برگزاری مسابقات سراسری به تهران می‌آیند.
برای آغاز این مسابقات نیز مراسم افتتاحیه‌ای در نظر گرفته شده است که این مراسم از ساعت 15 فردا چهارشنبه، 11 اردیبهشت‌ماه، در مجتمع امام علی(ع) منطقه 22 تهران برگزار می‌شود.
داوری این مرحله از مسابقات را نیز صالح اطهری‌فرد(بخش لحن)، حسین رستمی(بخش صوت)، مهدی عباسی(حسن حفظ و وقف و ابتدا) و بهروز یاریگل (بخش تجوید) برعهده دارند.
مجتبی حبیب‌زادگان، دبیر کارگروه برگزاری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی با بیان اینکه این مسابقات در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ 15 جزء قرآن کریم برگزار می‌شود، تصریح کرد: از نفرات برتر مسابقات طی مراسم افطاری، که روز 30 اردیبهشت‌ماه در محل هتل المپیک برگزار می‌شود، تجلیل خواهد شد.
دبیر کارگروه برگزاری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی بیان کرد: به توفیق الهی این مسابقات که تاکنون به صورت استانی برگزار می‌شد، از سال جاری به صورت کشوری برگزار خواهد شد و قصد داریم هر سال مسابقات را با کیفیت بهتری برگزار کنیم.
انتهای پیام

captcha