اجرای طرح محلات مدرسه محور در کرج
کد خبر: 3801263
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸

اجرای طرح محلات مدرسه محور در کرج

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: با اجرای طرح محلات مدرسه محور سرانه آموزشی و فرهنگی مدارس افزایش می‌باید.

اجرای طرح محلات مدرسه محور در کرج

سیدعلی‌اکبر میروکیلی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: طرح محلات مدرسه محور از دو سال پیش با همکاری آموزش و پرورش در حال اجراست.
وی افزود: این طرح در ابتدا در 120 مدرسه اجرایی شده و در طول آن حیاط مدارس با وسایل ورزشی تجهیز شد.
این مسئول بیان کرد: از لحاظ تولید محتوا هم آموزش‌هایی به مربیان و معلمان مدارس داده و محتوای مورد نیاز به آنان انتقال داده شده است.
میروکیلی توضیح داد: درطول چهار ماه ابتدای اجرای این طرح، 98 هزار دانش‌آموز یعنی چند برابر افرادی که در طول یکسال در فرهنگسراها آموزش می‌بینند در این طرح شرکت کردند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج ابراز کرد: طرح محلات مدرسه محور طرح موفقی است و با اجرای آن سطح سرانه ورزشی و آموزشی مدارس افزایش داده می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: از طریق این طرح هم بخشی از آموزش‌های مد نظرسیستم آموزشی محقق می‌شود و هم آموزش‌های شهروندی در مقاطع مختلف ترویج داده می‌شود.
این مسئول ادامه داد: این طرح شامل مواردی چون آموزش عملکرد مناسب در زمان وقوع حوادث، تمرینات ورزشی، فرهنگ آپارتمان نشینی، احترام به محیط زیست، تقویت باورهای دینی، کنترل خشم و ... است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: این طرح صرفاً مختص دانش‌آموزان نیست و شهروندان در رده سنی مختلف را شامل می‌شود.
انتهای پیام

captcha