بیماران پرخطر و مادران باردار مناطق سیل‌زده لرستان تحت مراقبت مداوم هستند
کد خبر: 3800870
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کولیوند اظهار کرد:

بیماران پرخطر و مادران باردار مناطق سیل‌زده لرستان تحت مراقبت مداوم هستند

گروه سلامت ــ رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به پایش دقیق سامانه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سیل اخیر از مراقبت مداوم بیماران پرخطر و مادران باردار مناطق سیل‌زده این استان خبر داد.

بیماران پرخطر و مادران باردار مناطق سیل‌زده لرستان تحت مراقبت مداوم هستندپیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به بازدید خود از لرستان و ارزیابی مناطق سیل‌زده این استان اظهار کرد: با توجه به فعالیت دقیق سامانه دانشگاه علوم پزشکی و مرکز فوریت‌های پزشکی این استان، پایش بیماران دیابتی، فشار خون، مادران باردار و بیماران پرخطر تحت نظر و ارزیابی مداوم قرار دارد.

وی ادامه داد: مراقبت‌های ویژه از بیماران این مناطق به لحاظ بهداشت و درمان و فوریت‌های پزشکی انجام شده است و در صورت نیاز بلافاصله توسط بالگرد‌های سازمان اورژانس کشور به خرم آباد منتقل شده‌اند.

کولیوند با اشاره به ۶۴ سورتی پرواز بالگرد‌های اورژانس در مناطق سیل‌زده لرستان گفت: ۲۵۵ نفر کودک و مادر و افراد مسن مناطق امن و ۶۴ مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: از تعداد مصدومان منتقل شده به مناطق ام تعداد ۵۵ بیمار از معمولان ۳ بیمار از کوهدشت و سایر بیماران از پلدختر بوده‌اند، همچنین ۸ بیمار دیالیزی و ۴ مادر باردار نیز در میان بیماران منتقل شده بوده‌اند که حال همگی آنان مساعد گزارش شده است.

انتهای پیام
captcha