تماشای «چله عشق و انقلاب» در برج میلاد
کد خبر: 3785432
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

تماشای «چله عشق و انقلاب» در برج میلاد

گروه جامعه ــ مدیرعامل برج میلاد از برپایی ویژه برنامه‌های چله عشق و انقلاب در برج میلاد طی دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی برج میلاد، علی درویش‌پور، مدیرعامل برج میلاد از برگزاری ویژه برنامه هنری «چله عشق» به عنوان یکی از برنامه‌های دهه فجر در این برج خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان تهران در قالب کارگاه آموزشی و نمایشگاه نقاشی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه ۳۰ تا ۴۰ هنرمند حوزه هنر‌های تجسمی در سه رشته نقاشی، نقاشی و خط و خوشنویسی در روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه، کارگاه آموزشی در گالری برج میلاد برپا می‌کنند. در این کارگاه آموزشی هنرمندان برداشت شخصی خود را از زوایای مختلف نسبت به انقلاب اسلامی در قالب هنر مطرح خواهند کرد.

درویش‌‌پور با بیان اینکه آثار هنری خلق شده در این کارگاه از ۱۱ تا ۱۷ بهمن‌ماه جاری، به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: برگزاری ویژه برنامه تلویزیونی چله انقلاب نیز از 12 تا 22 بهمن‌ماه، در مرکز همایش‌های برج میلاد از دیگر برنامه‌های این دهه است. این برنامه هر شب از ساعت 17:30 تا 20 از شبکه پنج سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

مدیرعامل برج میلاد از اجرای قله برنامه‌های ورزشی در نگارخانه غربی خبر داد و گفت: این برنامه نیز در طول این ایام از ساعت 9 الی 21 برای شهروندان و بازدیدکنندگان اجرا می‌شود.

درویش‌پور در پایان بیان کرد که امسال نیز به روال سال‌های گذشته بانگ تکبیر و مراسم ویژه نورافشانی با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در شب 22 بهمن‌ماه، در سکوی دید باز، راس ساعت 21 برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha