مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در البرز اعلام شد/ برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب
کد خبر: 3784782
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در البرز اعلام شد/ برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: برای راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه چهار مسیر در کرج تعیین شده است.

مسیر راهپیمایی 22 بهمن اعلام شد/ نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌ محمدحسین روحی‌یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز امروز، هفتم بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تمام دستگاه‌های استان برای برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌ها و مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب آماده هستند.
وی ادامه داد: درایام الله فجر برنامه‌های ویژه‌ای چون رژه موتورسواران به سمت مصلی و استقبال نمادین از ورود امام در نظر گرفته شده که 12 بهمن‌ماه انجام می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: تجدیدبیعت مسئولان و بسیجیان استان با بیانگذارکبیر انقلاب، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از 13 تا 19 بهمن و برگزاری نمایشگاه اقوام از دیگر برنامه‌های این روزها است.
وی ادامه داد: نمایشگاه اقوام با 31 غرفه همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود.
روحی‌یزدی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های این ایام گفت: گلباران مزار شهدا در تمام گلزارهای شهدای استان با محوریت امامزاده محمد(ع) از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.
وی با اشاره به برگزاری همایش تجمع فاطمیون گفت: این همایش که 20 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های دهه فجر است.
این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان، عنوان کرد: چهار مسیر راهپیمایی در مرکز استان تعیین و برنامه‌ریزی‌شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز مسیر اول را از میدان کرج به سمت میدان شهدا و میدان جمهوری اعلام کرد و گفت: مسیر دوم نیز از میان جاده به سمت سه‌راه رجایی شهر و میدان جمهوری تعیین‌شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز افزود: مسیر سوم راهپیمایی از فلکه اول رجایی شهر به سمت بلوار ماهان و سپس میدان جمهوری است و مسیر چهارم نیز از دولت‌آباد به سمت بلوار علامه جعفری و میدان سپاه و سپس میدان جمهوری اسلامی تعیین‌شده است.
وی با اشاره به اینکه سخنران راهپیمایی 22 بهمن در کرج رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود، گفت: خبرنگارانی که قصد پوشش خبری این مراسم رادارند، باید کارت‌های حضور در مراسم را از طریق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیگیری کنند.
انتهای پیام

captcha