آغاز مسابقات قرآنی محلات کرج
کد خبر: 3778646
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

آغاز مسابقات قرآنی محلات کرج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از آغاز رقابت‌های سومین دروه از مسابقات قرآنی محلات کرج خبرداد و گفت: این مسابقات در مناطق 10گانه کرج در حال برگزاری است.

آغاز مسابقات قرآن محلات کرج

وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: سومین دوره از مسابقات قرآنی محلات از امروز، 15 دی ماه در مناطق 10 گانه کرج آغاز به کار کرد.
وی با اشاره به اینکه امسال 2500 نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کردند، افزود: شرکت‌کنندگان در سه رشته قرائت، ترتیل، حفظ با هم به رقابت می‌پردازند.
قاسمی‌وند بیان کرد: این مسابقات در رده‌های سنی پنج تا هفت سال، هشت تا 11 سال، 12 تا 18 سال، 19 تا 40 سال و 41 سال به بالا برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج تصریح کرد: شرک‌ کنندگان به جز رده سنی پنج تا هفت سال برای حضور در مسابقات باید به نزدیک‌ترین محل برگزاری مسابقه با توجه به محل سکونت خود مراجعه کنند و پیامک محل مسابقات نیز به تمامی شرکت‌کنندگان ارسال شده است.
این مسئول تاکید کرد: مسابقات در رده سنی پنج تا هفت سال فقط در شعب منتخب جامعه‌القرآن برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید براساس پیامک ارسالی به نزدیک‌ترین شعبه جامعه القرآن مشخص شده مراجعه کنند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۱
0
0
با عرض سلام وخسته نباشید،دختر6 ساله ام را برای حفظ جزء 30 ثبت نام کردم ولی تا امروز که17 دی ماه است پیامکی برای ما ارسال نشده.
captcha