تحریم‌های دشمنان را با فصل الخطاب قرار دادن بیانات رهبر انقلاب خنثی کنیم
کد خبر: 3752773
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
سردار صفاری:

تحریم‌های دشمنان را با فصل الخطاب قرار دادن بیانات رهبر انقلاب خنثی کنیم

گروه اجتماعی - معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) تأکید کرد: مسئولان و مردم باید با فصل الخطاب قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب فشارها و تحریم‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سردار مرتضی صفاری، معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)، صبح امروز 12 مهرماه در تجمع 20 هزارنفری بسیجیان عاشورایی که با حضور پرشور مردم بسیجی استان در سالن ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین(ع)، تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، گفت: این اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر کشور نشان از ایستادگی مردم کشور در برابر توطئه‌های دشمنان است.
وی دشمنی استکبار جهانی با اسلام و انقلاب را یکی از موضوعات مهم امروزه برشمرد و افزود: متأسفانه برخی‌ها دوستی با آمریکا و استکبار جهانی را به بهانه جهانی‌شدن مفید می‌دانند درحالی‌که آنان هدفی جز نابودی اسلام و انقلاب ندارند.
سردار صفاری با بیان اینکه آمریکا چهل سال است که همه توطئه‌ها را علیه انقلاب به کار برده است، اظهار کرد: با توجه به توطئه‌های آمریکا و استکبار در این سال‌ها همه به خوبی می‌دانند که هرگز نباید به دشمنان اعتماد کرد.
معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به آیه 217 سوره مبارکه بقره، هدف از مبارزه دشمنان را تخریب دین و اعتقادات و باورهای مردم خواند و تصریح کرد: اکنون نیز بیشترین فشار آمریکا روی کشورهای مسلمان است.
وی سپس با اشاره به آیه 141 سوره مبارکه نساء عدم تسلط دشمنان بر مسلمانان را خواسته خداوند دانست و عنوان کرد: همه ما در آزمایش الهی هستیم و نباید زیر سلطه استکبار و آمریکا برویم زیرا بنا بر وعده خداوند در مقابل دشمنان پیروز خواهیم بود.
سردار صفاری با بیان اینکه کشور در اوایل انقلاب ضعیف بود و به همین دلیل نیز دشمنان جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال به چنان اقتداری رسیده است که دشمنان از حضور ایران در کشورهای منطقه هراس دارند.
معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) تأکید کرد: مسئولان و مردم باید با فصل الخطاب قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب فشارها و تحریم‌های دشمنان را خنثی کنند.
انتهای پیام

captcha