روحانیت؛ برترین عنصر تبلیغ وجوه انقلابی
کد خبر: 3744855
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

روحانیت؛ برترین عنصر تبلیغ وجوه انقلابی

گروه معارف - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز جامعه ولایی که پرچم‌دار آن مبلغان هستند، باید با تمام توان به مبارزه با جامعه مدنی با سبکی که امروز عده‌ای از روشن‌فکران پرچم‌داری آن را برعهده دارند، بپردازد، تاکید کرد: جامعه انقلابی خود به خود به وجود نمی‌آید بلکه عناصر انقلابی می‌خواهد که روحانیت برترین و بهترین عنصر برای تبلیغ وجوه انقلابی در جامعه است.

روحانیت برترین عنصر تبلیغ وجوه انقلابیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان دیروز در همایش طلایه‌داران هدایت در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، عنوان کرد: مأموریتی که در طول زندگی برعهده ما قرار داده شده، همان مأموریتی است که خداوند به رسول الله(ص) داد.
وی با بیان اینکه هنرمندی مبلغ این است تا نیکویی را به جامعه القا کند، تصریح کرد: دعوت به سوی خداوند متعال باید به اطاعت منتهی شود. افتخار بزرگ یک جامعه مدیریت با ولی‌الله است؛ این مهم‌ترین امری است که شبکه تبلیغ با هدفمندی باید به سمت آن حرکت کند.

رفع زنگار انسان‌ها؛ مسئولیت مبلغان 
حجت‌الاسلام لطفیان افزود: واژه‌هایی که در این مسیر به کمک ما می‌آید، اول اطاعت، سپس محبت، معرفت و... است. مفاهیم ارزشمندی نقشه راه مبلغ است. زمینه‌ای برای انسان زنگار گرفته باید به وجود آید که نور ولی‌الله در آن جریان پیدا کند و او را وارد حیات طیبه کند. این مأموریت مهم امروز بر عهده مبلغان است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز جامعه ولایی که پرچم‌دار آن مبلغان هستند، باید با تمام توان به مبارزه با جامعه مدنی با سبکی که امروز عده‌ای از روشن‌فکران پرچم‌داری آن را برعهده دارند، بپردازد، تاکید کرد: جامعه انقلابی خود به خود به وجود نمی‌آید بلکه عناصر انقلابی می‌خواهد که روحانیت برترین و بهترین عنصر برای تبلیغ وجوه انقلابی در جامعه است.
وی با بیان اینکه دین‌داری و ترویج آن برعهده مبلغان است، اضافه کرد: حساسیت در مقابل دشمن نباید فراموش شود. اسلامی که امروز باید پرچم‌دار آن باشیم، اسلام عبادت، جماعت، شریعت، قدرت و سیاست است. تمام این وجوه را در بخشی از دنیای اسلامی می‌بینیم.

انقلاب، پرچم‌دار اسلام هویت
حجت‌الاسلام لطفیان ادامه داد: انقلاب ما پرچم‌دار اسلام هویت است. این اسلام هویت جامع تمام وجوه است. مأموریت ما تبلیغ و ترویج اسلام هویتی است که امروز این بخش از اسلام مورد تهاجم قرار گرفته است. در آستانه ماه محرم مساله عدالت‌خواهی مهم است چون نباید از این اصول عقب نشینی کنیم.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی مسئولیت دیگر مبلغان است که در آستانه ماه محرم باید به آن پرداخته شود، عنوان کرد: مساله آخر دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری است. دشمن با تمام توان به جنگ با این بخش آمده است. ما در یک رزم‌گاه اندیشه هستیم که خط قرمز مقدسات اسلامی و انقلابی ماست و نباید بگذاریم این مقدسات از بین برود.

انتهای پیام

captcha