توکل بر خدا و درایت از ویژگی‌های مدیریت جهادی است
کد خبر: 3740935
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

توکل بر خدا و درایت از ویژگی‌های مدیریت جهادی است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توکل بر خدا، کار، تلاش، علم و تدبیر و درایت را از ویژگی‌های مدیریت جهادی دانست.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز جمعه، 2 شهریورماه در جمع بسیجیان رابر گفت: رهبر معظم انقلاب فقط رهبر جمهوری اسلامی نیستند بلکه ملت‌های مسلمان و مستضعف عالم را هدایت می‌کنند و تمام تلاش دشمنان در راس آنها آمریکا و رژیم صیونیستی جلوگیری از الگو شدن نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: هدف دشمن فروریختن انقلاب با هدف گرفتن ستون آن است که می‌گویند اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را بزنیم باید ستون انقلاب را بزنیم و دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهند با هر وسیله‌ای ذهنیت مردم را مخدوش کنند.
ابوحمزه با اشاره به اینکه در حال حاضر مهمترین جهاد تبیین مشکلات جامعه برای مردم است، بیان کرد: آنها می‌خواهند گرد ناامیدی را در فکر و ذهن مردم بپاشند اما باید مردم را اگاه کرده و بصیرت‌افزایی کنیم.
وی توکل بر خدا، مدیریت جهادی، کار، تلاش، علم و تدبیر و درایت را از ویژگی‌های مدیریت جهادی برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری از چندین سال قبل ۲۴ سیاست اقتصاد مقاومتی را پیش‌بینی، تدوین و اعلام کردند اما به آن عمل نشده است.
ابوحمزه با اشاره به پاس دادن تحریم به شرایط اقتصادی فعلی کشور گفت: تحریم دشمنان فقط می‌تواند ۲۰ تا۳۰ درصد بر اقتصاد ما تأثیر بگذارد که تعدادی به بهانه تحریم تمایل به مذاکره با آمریکا دارند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در روزهای اخیر در جمع مردم، مشکل اساسی کشور ما از داخل است که باید چاره‌اندیشی و مدیریت جهادی و انقلابی شود.
ابوحمزه با اشاره به اینکه کشور ما با همه سختی‌های 40 سال گذشته از جمله پیروزی دفاع مقدس با یک کشور در مقابل کشورهای دیگر مسائل پیچیده‌ای را حل کرده است، تأکید کرد: رفع مشکلات فعلی از جمله شرایط فعلی اقتصاد عزم و اراده می‌خواهد.
انتهای پیام

captcha