اعلام نتایج جشنواره‌های الگوی برتر تدریس وتجارب برتر تربیتی
کد خبر: 3719096
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

اعلام نتایج جشنواره‌های الگوی برتر تدریس وتجارب برتر تربیتی

گروه فرهنگی ـ نتایج جشنواره‌های الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و تجارب برتر تربیتی در لرستان اعلام شد.

اعلام نتایج جشنواره‌های الگوی برتر تدریس وتجارب برتر تربیتی 

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدحسین احمدی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان امروز، نهم خرداد در رابطه با برگزیدگان جشنواره‌های الگوی برتر تدریس وتجارب برتر تربیتی، گفت: پس‌از طی فرآیند شهرستانی از بین آثار رسیده به اداره امور تربیتی استان پنج اثر برتر در موضوع تجارب برتر تربیتی و هشت تدریس برتر در جشنواره الگوی برتر تدریس جهت رقابت کشوری معرفی شد.
وی افزود: در برنامه‌ریزی آتی که متعاقباً اعلام خواهد شد طی مراسمی از این فرهیختگان برگزیده به‌نحو مطلوب تجلیل به‌عمل خواهد آمد.
سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: برای تمام کسانی‌که در مرحله شهرستانی مقام کسب کرده‌ و به استان معرفی شده‌اند لوح تقدیر صادر گردیده و به مناطق و شهرستان ارسال شده است.
بنابر این گزارش، نفرات برتر جشنواره تجارب برتر تربیتی عبارت‌از نیره منتظری از ازنا، بنفشه ملکی از ناحیه 2 خرم‎آباد، عزت‌‌آقا قاری‎زاده از بروجرد، سیدامیر قدمی از نورآباد و مهسا لک از دورود هستند.
همچنین نفرات برتر جشنواره الگوی برتر تدریس عبارت‌از نادر اکبرپور از الشتر، سهیلا جوادی‎منش از بروجرد، ندا خاکباز از ناحیه یک خرم‎آباد، بتول خسروی از ناحیه یک خرم‎آباد، اشرف ذلقی از ازنا، راضیه رشیدی‎باغی از ناحیه یک خرم‎آباد، فریده گودرزی از اشترینان و نیره منتظری از ازنا هستند.

انتهای پیام

captcha