نوای مرتلان قرآن از بقاع متبركه اقلید به گوش می‌رسد
کد خبر: 3715830
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

نوای مرتلان قرآن از بقاع متبركه اقلید به گوش می‌رسد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اقلید گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان همه روزه در محل بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان این شهرستان محافل جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن كریم برگزار می‌شود.

نوای مرتلان قرآن از بقاع متبركه اقلید به گوش می‌رسد

به گزارش ایكنا از فارس، کاظم شهریاری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اقلید امروز، 29 اردیبهشت‌ماه گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شهرستان اقلید در محل 6 امام زاده و بقعه متبرکه این شهرستان محفل جزء‌خوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم با حضور عموم مردم و روزه‌داران برپا می‌شود.
وی افزود: در ماه بهار قرآن در محل امامزاده ابراهیم(ع) خنجشت محفل جزء‌خوانی قرآن کریم ویژه بانوان همه روزه از ساعت 14 برپا می‌شود که با حضور بانوان مؤمن و روزه داران شهرستان هرروز یک جزء از آیات آسمانی تلاوت می‌شود.
شهریاری اظهار كرد: آستان مقدس امام زادگان عبدالرحمن(ع)، زینب خاتون(س)، شمس‌الدین محمد(ع)، جعفر(ع) جعفرآباد و امامزاده اسماعیل(ع) نیز از جمله بقاع متبرکه‌ای هستند که در طول ماه مبارک رمضان مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برتر برپا می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقلید اضافه کرد: بیان احکام شرعی، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در هر شب، پذیرایی و افطار ساده با چای و خرما و قرائت دعای روزانه ماه رمضان و.. از دیگر برنامه‌های اجرایی طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه هستند.
انتهای پیام

captcha