اجرای طرح افطار قرآنی با عنوان «۳۰ روز؛ ۳۰ مسجد» در لرستان
کد خبر: 3713525
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
حیدروند خبرداد:

اجرای طرح افطار قرآنی با عنوان «۳۰ روز؛ ۳۰ مسجد» در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش لرستان از برگزاری محافل قرآنی در سطح ادارات و مدارس استان طی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: طرح افطار قرآنی با عنوان «۳۰ روز؛ ۳۰ مسجد» نیز در صورت تایید شورای معاونین آموزش و پرورش لرستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح افطار قرآنی با عنوان «۳۰ روز؛ ۳۰ مسجد» طی رمضان در لرستان

عیسی حیدروند، سرپرست اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهارکرد: طرح افطار قرآنی با عنوان ۳۰ روز؛ ۳۰ مسجد، در صورت تایید شورای معاونین آموزش و پرورش لرستان اجرا می‌شود.
وی در خصوص اهداف این طرح، افزود: گرایش بیشتر دانش‌آموزان به مسجد، از اهداف برگزاری این طرح خواهد بود.
حیدروند، با اشاره به این‌که برنامه‌های مختلفی از سوی وزارت آموزش و پرورش در حوزه دانش‌آموزی و فرهنگیان پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: راه‌یافتگان به مرحله کشوری سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور، تیرماه امسال به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.
سرپرست اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور، در بخش کتبی در مشهد و در بخش آوایی در تهران برگزار خواهد شد.
وی به برپایی محافل انس با قرآن‌کریم در سطح ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان اشاره کرد و افزود: در طول ماه رمضان محافل انس با قرآن به‌صورت روزانه و قبل از شروع کار، برگزار می‌شود این در حالی‌است که در ببن‌الصلاتین ظهر و عصر نیز برنامه‌های قرآنی و بیان احکام برگزار خواهد شد.
حیدروند به فعالیت ۱۵ دارالقرآن در سطح ادارات آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد و گفت: عمده فعالیت‌ها و کار اصلی این دارالقرآن‌‌ها، بعد از پایان امتحانات نوبت دوم آغاز می‌شود.

انتهای پیام

captcha