443 مبلغ به مناطق مختلف البرز اعزام می‌شوند
کد خبر: 3709974
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

443 مبلغ به مناطق مختلف البرز اعزام می‌شوند

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرز از اعزام 443 مبلغ به مناطق مختلف این استان همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا معینی در گفت وگو با خبرگزاری ایکنا از البرز، اظهارکرد: این برنامه‌ها از امروز تا پایان نیمه شعبان میلاد با سعادت امام عصر(عج ) ادامه دارد.
وی افزود: یکی از شاخص‌های اصلی برنامه‌های سازمان تبلیغات تبلیغات اسلامی در اعیاد شعبانیه اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد، حسینیه‌ها، هیئات مذهبی، ادارات دولتی و مدارس است.
معینی بیان کرد: به همین منظور 443 مبلغ و مبلغه برای این برنامه‌ها به مراکز مورد نظر اعزام می‌شوند که 330 نفر آنان را مبلغ و 113 نفر را مبلغه شامل می‌شوند.
وی گفت: ازجمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی در این ایام برگزاری جشن‌های محوری در 103 مسجد روستایی و حاشیه شهرهای استان بوده که این برنامه‌ها با سخنرانی، مسابقه، گفتمان دینی و گفتمان مهدویت همراه است .
معینی در خصوص برنامه‌های برگزار شده، ابرازکرد: در مجموع 546 برنامه اعم از اعزام و مراسم علاوه بر 80 گفتمان دینی مهدویت، شخصیت امام زمان(عج) و ... در مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مساجد انجام می‌شود.
انتهای پیام./

 

captcha