اجرای برنامه‌های قرآنی در مساجد برگزارکننده اعتکاف
کد خبر: 3698268
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

اجرای برنامه‌های قرآنی در مساجد برگزارکننده اعتکاف

گروه شهرستان‌ها- کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار اظهار کرد: همزمان با شروع ایام اعتکاف در 10 مسجدی که معتکفان حضور دارند، برنامه‌های قرآنی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

مصطفی رحیمی، کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در رابطه با برنامه‌های قرآنی ایام اعتکاف اظهار کرد: مجموعه‌ای از برنامه‌های قرآنی در 10 مسجد شهرستان‌های سبزوار و خوشاب اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از این برنامه‌های قرآنی در روستای نوده انقلاب مطابق سال گذشته اجرا می‌شود، افزود: در ایام اعتکاف از 10 طلبه روحانی که دوره‌های تخصصی را برای این ایام طی کرده‌اند، برای تصحیح قرائت نماز و بیان احکام استفاده خواهد شد.
رحیمی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های ترتیل قرآن در مساجد یاد شده از دیگر برنامه‌های ایام اعتکاف است، عنوان کرد: در نظر داریم روز آخر اعتکاف از قاریان مشهور سطح شهر برای تلاوت قرآن استفاده شود.
وی با تأکید بر اینکه در ایام اعتکاف سال گذشته از مسابقه نهج‌البلاغه استقبال خوبی شد و هزار نفر در این مسابقه شرکت داشتند، گفت: در سال 97 نیز از متون دینی برای برگزاری مسابقه استفاده خواهد شد.
کارشناس علوم قرآنی تبلیغات اسلامی سبزوار ابراز کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های قرآنی در ایام اعتکاف که از 11 فروردین 97 آغاز می‌شود، نشان دادن عملی انسجام و حضور پر رنگ قرآن در اعتکاف است.

انتهای پیام

captcha