محدوده اختیارات و عملکرد زنان در نامه ۳۱ نهج‌البلاغه آمده است
کد خبر: 3696056
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
رمضانی‌پور:

محدوده اختیارات و عملکرد زنان در نامه ۳۱ نهج‌البلاغه آمده است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه رفسنجان گفت: مگر اسلام مجاز می‌داند زن در هر محیطی حاضر شود و هر کاری در ملاعام انجام دهد، محدوده اختیارات و عملکرد زنان در نامه ۳۱ نهج‌البلاغه آمده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه در وقت نماز باید ازدحام جمعیت به سمت مساجد باشد، گفت: یکی از فرهنگ‌های خوب، پرکردن جماعت‌ها در مساجد است، خالی بودن مساجد برای شهری مانند رفسنجان زننده است.
وی به حضور روز گذشته بانوان برای دیدن بازی سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و افزود: مگر اسلام مجاز می‌داند زن در هر محیطی حاضر شود و هر کاری در ملاعام انجام دهد، محدوده اختیارات و عملکرد زنان در نامه ۳۱ نهج‌البلاغه آمده است.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور بیان کرد: باید حد و مرز قائل شویم و اجازه ندهیم گناه در جامعه به حد اعلی برسد، چرا که همه را با هم می‌سوزاند.
امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود رحلت ام‌البنین را تسلیت گفت و روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامی داشت.
وی با اشاره به کلام امام راحل که از روزی که مسئولان به پشت کردن به محرومان و روی آوردن به اغنیا هشدار داده بودند، اذعان کرد: اما این در کشور ما تا حدودی این کار شده که امیدواریم مسئولان خود را از ویژه خورها فاصله دهند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور اظهارکرد: بعضی از اغنیا نباید در دولت جایی داشته باشند و بیشتر از فقرا و محرومان تحویل گرفته شوند.
وی تأکید کرد: کارگران در دو جبهه می‌جنگند، هم در جبهه کار که آبروی کارفرما را حفظ می‌کنند و هم در جبهه خانواده و باید حق این کارگران پرداخته شود.
منبع: ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha