کمیته اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر استان اردبیل تشکیل شد
کد خبر: 3684542
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

کمیته اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر استان اردبیل تشکیل شد

گروه اجتماعی: کمیته اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر استان اردبیل با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف استانی در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر در صدا و سیمای مرکز اردبیل تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، محمدحسن پستی، معاون صدا و سیمای مرکز اردبیل روزگذشته دوم بهمن ماه در جلسه تشکیل کمیته اطلاع رسانی دهه فجر استان اردبیل، با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز اردبیل برای دهه مبارک فجر برنامه‌های ویژه‌ای را فراهم کرده است، افزود: همزمان با دهه مبارک فجر ویژه برنامه انقلابیمیز هر شب از صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دعوت از انقلابیون و ارائه خاطرات انقلاب مبنای برنامه‌های شبکه سبلان قرار گرفته است، افزود: همزمان با ایام دهه فجر این برنامه‌ها به صورت منظم پخش می‌شود که صدا و سیمای مرکز اردبیل در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی را مبنای کار خود قرار داده است.
معاون صدا و سیمای مرکز اردبیل از آمادگی صدا و سیما برای پوشش راهپیمایی 22 بهمن ماه در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این راهپیمایی نیز به صورت زنده علاوه بر شبکه سبلان از شبکه‌های سراسری نیز پخش می‌شود که این نشان از عزت و اقتدار کشور دارد.
پستی بیان کرد: هنرمندانی که در رابطه با انقلاب اسلامی ایران آثار و فیلمهای کوتاهی را تهیه کرده‌اند می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه شبکه سبلان ارسال کنند که پس از بررسی‌های لازم این آثار از صدا و سیمای اردبیل پخش می‌شود.
وی اظهار کرد: تبیین ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، انعکاس مراسم‌های یادواره شهدای والامقام نیز در صدا و سیما مبنای کار مدیران و معاونان است و این برنامه‌ها نیز در ایام دهه فجر از طریق صدا و سیما به صورت ویژه انعکاس داده می‌شود.
سرهنگ پاسدار علی لطفی، رئیس بسیج رسانه استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی کشور از طریق رسانه‌ها برای اقشار مختلف در جامعه تبیین می‌شود و در این زمینه رسانه‌ها نقش بسیار خطیر و حساسی دارند.
لطفی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین شود افزود: بسیج رسانه اردبیل نیز همگام با رسانه‌ها و صدا و سیما در این زمینه برنامه‌ریزی منسجمی را فراهم کرده است تا بتواند به این موصوع بپردازد.
وی از آمادگی بسیج رسانه برای پوشش برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه خبر داد و گفت: امسال نیز این برنامه‌ها به صورت ویژه انعکاس داده می‌شود و در این زمینه کمیته‌های اطلاع‌رسانی تشکیل شده است تا در برنامه‌ریزی این ویژه برنامه‌ها کام اساسی برداریم.
رئیس بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به نقشه‌های دشمن برای تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: در این زمینه همگان باید هوشیاری لازم را داشته باشیم تا دشمنان به اهداف خود که ایجاد اختقلتاف در جامعه است دست نیابند.
لطفی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: به برکت خون شهدای والامقام کشورمان در عرصه‌های مختلف به پیشرفتهای همه‌جانبه دست یافته است و ما قدردان خون پاک شهدای والامقام انقلاب هستیم.
رئیس بسیج رسانه استان اردبیل از برنامه‌ریزی بسیج رسانه برای برگزاری جشنواره‌ای با موضوع تبیین بیانات مقام معظم رهبری در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند آثار خود را تا 25 بهمن تا 30 بهمن ماه به بسیج رسانه و در واقع دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که این جشنواره ویژه خبرنگاران خواهر است.

captcha